گوناگون

تاکید معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بر تسریع احیاء بافت حاشیه تبریز

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: احیاء بافت حاشیه شهر تبریز نیازمند همیاری شهرداری تبریز و سایر سازمان‌های دخیل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی در آئین بهره‌برداری از فاز نخست ساماندهی و آبدارکردن مهرانه رود اظهار کرد: در حاشیه شهر تبریز پروژه‌های عمرانی مهمی آغاز شده و در جهت پیشرفت این پروژه‌ها در کنار شورا و شهرداری تبریز هستیم.

وی گفت: با ساماندهی و آبدار کردن مهرانه‌رود زیبایی‌های تبریز مضاعف‌تر از گذشته خواهد شد.

وی افزود: شهر، موجود زنده‌ای است که باید از هر لحاظ به فکر آن بود، توسعه شهر نیازمند یاری تمام اجزاء آن است و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند همه مراحل توسعه شهر را پیش ببرد.

پورمهدی تاکید کرد: فرصت خدمت و آبادانی که امروز در اختیار ما است، از دوران‌های گذشته مدیریتی، بی‌سابقه‌تر است، امروز استاندار آذربایجان‌شرقی شخصا پشتیبان شهردار تبریز است تا تحول اساسی در شهر تبریز انجام شود.

وی با بیان این‌که به وجود آمدن فرصت طلایی خدمت در شهر تبریز را باید غنیمت شمرد، افزود: اگر در این دوره که انسجام مدیریتی و عزم مدیران جزم است پیشرفت‌های جهشی در تبریز صورت نگیرد، در دوره‌های دیگر هم این اتفاق نخواهد افتاد.

وی با تاکید بر همیاری تمامی دستگاه‌های دولتی با شهرداری تبریز، گفت: تمامی دستگاه‌های دخیل، باید در امورات مختلفی همچون اصلاح ورودی‌های تبریز همت کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا