گوناگون

تاکید معاون عمرانی استاندار بر اتمام طرح های نیمه تمام دیواندره

81221198 5795530

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دیواندره، امیر قادری روز دوشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات طرح های عمرانی این شهرستان گفت: در صورت تامین اعتبار، امسال در حوزه استحفاظی استان کردستان 93 کیلومتر از پروژه بزرگراه شمال به جنوب زیر بار ترافیک می رود.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در گذشته از نظر توسعه و کارهای عمرانی نسبت به سایر شهرستان های استان مورد کم توجهی قرار گرفته است، تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز پروژه های این شهرستان با حساسیت بیشتری پیگیری شود.

قادری توجه به حوزه راه استان را ضروری دانست و بر فراهم کردن زمینه ورود بخش خصوصی به سمت توسعه شهری و رقابت بین شهرداری ها تاکید کرد.

فرماندار دیواندره نیز به مشکلات حوزه راه و نقاط حادثه خیز شهرستان اشاره کرد و افزود: از کل پروژه بزرگراه شمال به جنوب در حوزه استحفاظی شهرستان دیواندره هیچ مسافتی چهارخطه نشده و زیر بار ترافیکی نرفته است، این در حالی است که جاده این شهرستان جزو نقاط حادثه خیز استان است.

بهرام فاتحی خواستار تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های سد سیازاخ، استخر شنای سرپوشیده، مجتمع فرهنگی هنری، تصفیه خانه آب شرب و فاضلاب دیواندره شد.

وی همچنین خواستار پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه مسایل عمرانی و مشکلات حوزه راه استان شد.

دیواندره در فاصله 98 کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.ک/1

7352/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا