گوناگون

تجليل از 22 نفر رانندگان و مجريان امور حمل و نقل همگاني شهرداري گلپايگان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد افتخاري در آيين تجليل از رانندگان و مجريان امور حمل و نقل همگاني شهرداري گلپايگان كه صبح امروز در محل پارك جنگلي گلپايگان برگزار شد، با بيان اينكه انجام وظيفه در راستاي آسايش و رفاه مردم كاري مقدس به شمار مي رود، اظهار داشت: تجليل از كساني كه در اين امر بهتر از ديگران قدم برمي دارند، وظيفه مسئولين ذيربط و يك كار پسنديده است و ما نيز به نوبه خودمان در شوراي اسلامي شهر گلپايگان از خدمت خالصانه اين عزيزان تقدير و سپاسگزاري مي کنیم.

وي با تأكيد بر اينكه رضايتمندي خداوند در راستای رضايت آحاد جامعه است، افزود: بنا به روايات و احاديث ائمه اطهار (ع) در امور خدمت به مردم نبايد وارد مسايل حاشيه اي شد؛ لذا با تكيه بر قدرت احديت به وظيفه خود در خدمت بي منت به مردم همانگونه كه تاكنون قدم برداشته ايد، ادامه دهيد و بدانيد اين توفيقي است كه خداوند نصيب هر فردي نمي كند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل همگاني شهرداري گلپايگان در ادامه با بيان اينكه در اين آيين از رانندگان و مجريان حمل و نقل همگاني گلپايگان اعم از متصديان، آژانس ها، رانندگان تاكسي هاي گردشي، خطي، ايستگاهي، تاكسي تلفني و ميني بوس ها براي اولين بار با توجه به عملكرد آنها در خدمات رساني به مردم تقدير به عمل مي آيد.

محمد حسن عموهاشمي به برخي از ملاك هاي انتخاب اين رانندگان و مجريان امور حمل و نقل همگاني اشاره كرد و افزود: سرويس دهي تمام وقت به مسافران، دريافت كرايه هاي منصفانه، سالم و آماده بودن وضعيت خودرو، به دور از حاشيه بودن، تك شغله بودن از جمله ملاك هاي انتخاب اين افراد بوده كه از بين 40 نفر تعداد 22 نفر به قيد قرعه در اين آيين با اهداي لوح تقدير و هداياي نقدي تجليل به عمل خواهد آمد.

وي يادآور شد: سازمان حمل و نقل همگاني شهرداري گلپايگان در پايان ماه مبارك رمضان نيز در مراسمي به صورت گسترده تر از تعداد بيشتري از اين عزيزان تجليل به عمل خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آيين تجليل از رانندگان و مجريان امور حمل و نقل همگاني شهرداري گلپايگان با حضور رئيس شوراي اسلامي شهر گلپايگان، مديرعامل سازمان حمل و نقل همگاني، معاونت امور مالي شهرداري و سازمان حمل و نقل گلپايگان و چند تن از اعضاي شوراي امور حمل و نقل همگاني شهرداري گلپايگان برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا