گوناگون

تخفیف 50 درصدی در یکصد مرکز مشاوره در هفته جوان

مریم نجابتیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: به دلیل تشویق جوانان در شرف ازدواج برای مشاوره یکی از برنامه های هفته جوان در نظر گرفتن تخفیف های 50 درصدی برای مراکز مشاوره بود.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده در حدود 100 مرکز مشاوره ازدواج از سراسر کشور برای ارائه این خدمات ابراز تمایل کردند که این 100 مرکز از امروز و همزمان با آغاز هفته جوان خدمات مشاوره ای را با 50 درصد تخفیف به زوج های جوان و یا زوج های در شرف ازدواج ارائه می دهد.

به گفته نجابتیان، 60 عدد از مراکز مشاوره متقاضی در تهران و 40 عدد از این مراکز در استان های دیگر هستند.

وی با بیان اینکه تخفیف های 50 درصدی تا 23 خرداد ماه در مراکز مشاوره مورد نظر است تصریح کرد: پس از هفته جوان مراکز مشاوره گزارش عملکرد و تعداد افرادی که مورد مشاوره قرار داده اند به وزارتخانه ارسال کرده و مابقی هزینه را وزارت ورزش و جوانان به آنها پرداخت می کند.

صدور مجوز 70 مرکز مشاوره در هفته جوان

رئیس گروه مشاوره وزارت ورزش و جوانان درباره ارائه مجوز مراکز مشاوره همزمان با آغاز این هفته گفت: فهرست تمامی مراکز مشاوره به سازمان نظام روانشناسی ارسال شده است که آنها پس از تایید مجوزهای لازم را ارائه می دهند.

وی توضیح داد: در حدود 70-60 مراکز مشاوره مورد تایید سازمان نظام روانشناسی و مشاوره قرار گرفته و براساس تعاملات انجام شده قرار است مجوز این مراکز در این هفته صادر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا