گوناگون

تربیت صحیح فرزندان راهکار مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

9a415 81133431 5642807

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی فتحیˈ روز سه شنبه درنشست برخی بانوان فرهیخته این شهرستان با ایشان، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب سالهاست که بااشاعه فرهنگ غربی ازجمله ترویج بدحجابی دربین جوانان بویژه دختران و زنان، درصدد ضربه زدن به هویت اسلامی این قشر هستند.

وی بابیان اینکه مشاهده بدحجابی درجامعه بسیار آزار دهنده است، افزود: برای کاستن از این آسیب اجتماعی علاوه بر ترویج بیشتر شعائر اسلامی درجامعه، باید نسل جوان را نسبت به پیامدهای این آسیب آگاه نمود.

حجت الاسلام فتحی بااشاره به نقش تربیتی زنان و مادران و نیز آگاه نمودن فرزندان، اضافه کرد: امروز مادران جامعه رسالتی بزرگ و مهم در این خصوص برعهده دارند که باید آن را بصورت جدی و به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به توانمندی های بانوان و نیز حضور پرشور آنان درعرصه های مختلف اجتماع، تصریح کرد: ظرفیت ها و توانمندی های این قشر به اندازی بالاست که اگر از آن به درستی استفاده نمایند، بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و زن، گفت: این بانوی بزرگوار، یک الگوی تمام عیار درحوزه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی است که می تواند الگوی زنان و دختران جامعه ما قرار گیرد.

حجت الاسلام فتحی همچنین با اشاره به شعار امسال رهبری یعنی ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ و بابیان اینکه اقتصاد و فرهنگ مکمل یکدیگرند، افزود: نقش زنان و مادران جامعه درتحقق این شعار برهیچ کس پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: مادران با مدیریت صحیح مصرف درخانه و نیز تربیت صحیح فرزندان براساس آموزه های دینی، می توانند درتحقق اقتصاد مقاومتی و نیز ترویج فرهنگ مصرف بهینه دربین فرزندان اثرگذار باشند.

دراین نشست که برخی بانوان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند، از 20 بانوی فرهیخته این شهرستان درحوزه های مختلف ˈقرآنی، آموزشی، تربیتی، نویسندگی، حضور فعال در عرصه های اجتماعی و سیاسی، مداحی، تبلیغ شعائر دینی و …ˈ با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/

انتهای پیام /*

Contact the editor:
c7f08 mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا