گوناگون

پیاده روی عمومی در دهستان ˈباغلی مرامهˈ گنبدکاووس برگزار شد

19b23 81133436 5642814

بخشدار مرکزی گنبدکاووس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: دراین همایش پیاده روی که به مسافت 3 کیلومتر درروستای باغلی مرامه برگزار شد، جمع کثیری از اهالی روستاهای حوزه این دهستان حضور داشتند.

ˈحسین رضاییˈ افزود: دراین آیین ورزشی که با هدف ایجاد روحیه نشاط و ارتقای سلامت روستاییان و با همکاری بخشداری مرکزی، شورای اسلامی بخش و دهیاری روستای باغلی مرامه برگزار شد، به قید قرعه، هدایایی به شرکت کنندگان اهداء شد.

وی همچنین از برگزاری نشست مشترک فرمانده پاسگاه دهستان ˈآق آبادˈ بخش مرکزی گنبدکاووس با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این دهستان با موضوع امنیت و راههای ارتقای آن درمناطق روستایی خبر داد و گفت: دراین نشست شرکت کنندگان برلزوم تعامل و همکاری متقابل دهیاران و شوراهای اسلامی با پلیس درجهت تامین امنیت و ارتقای آن و نیز پیشگیری از وقوع جرائم در روستاها تاکید کردند.

رضایی بابیان اینکه تامین امنیت حاصل مشارکت مردم با پلیس است، تصریح کرد: باتوجه به گستردگی دهستان آق آباد و 30 روستای تحت پوشش آن و استقرار تنها یک پاسگاه در این دهستان، بخشداری پیگیری هایی را جهت ارتقای این پاسگاه به کلانتری ازطریق فرمانداری و فرمانده انتطامی این شهرستان درحال انجام دارد.

بخش مرکزی شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان با 131 روستای دارای کد شناسایی و 56 نقطه جمعیتی و یک هزارو 630 کیلومتر مربع وسعت، افزون بر 156 هزار نفر جمعیت دارد.

/7479/622/

انتهای پیام /*

Contact the editor:
5392f mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا