Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیر

ترفند های زیبایی بسیار ساده بدون استفاده از محصولات آرایشی

شاید شما هم با خود فکر کنید راز زیبا به نظر رسیدن ، درگرو استفاده از محصولات آرایشی گران ‌قیمت است ولی این ‌طور نیست . شما می ‌توانید با انجام این ترفند های زیبایی در روز به زیبای طبیعی برسید. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

ترفند های زیبایی که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم توسط متخصص پوست دکتر دوریس دی تایید شده هستند .بنابراین به سرعت به سراغ بررسی این ۶ ترفند زیبایی ساده و چگونگی حفظ زیبایی های شما می‌ پردازیم:

خواب به ‌موقع : افرادی که خواب کافی ندارند همیشه دارای چشم‌ های پف‌ کرده ، گودی و تیرگی زیر چشم هستند . زمان مناسب برای خواب حدود ۷٫۵ تا ۸ ساعت در هر شب پیشنهاد شده است.

ترفند های زیبایی

ورزش کردن :  افراد بالای ۴۰ سالی که به‌ طور منظم ورزش می‌ کنند دارای پوست بهتری نسبت افرادی دیگر هستند. تنها کافیست دو بار در هفته به مدت نیم ساعت ورزش کنید . ابتدا یک فعالیت ورزشی مثل راه رفتن یا دوچرخه‌سواری انتخاب کنید و سپس آن را در برنامه خود قرار دهید.

ترفند های زیبایی
استفاده از کرم‌ های ضد آفتاب : شما باید مطمئن شوید که به‌طور کامل در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌ شوید ،  در ساعت ۱۰-۱۶ ، سوختگی و اشعه UVB سرطان‌ زا به بیشترین مقدار می‌ رسد. کرم‌ های ضد آفتاب شما را نجات خواهند داد.

ترفند های زیبایی

توقف هیدراته :اسید هیالورونیک به‌ طور طبیعی در پوست شما وجود دارد و باعث نگه‌ داشتن رطوبت در پوست می‌ شود. این ماده را تقویت کنید . استفاده از میوه‌ ها و سبزی‌ ها که به‌ طور طبیعی با آب تشکیل‌ شده در این مورد بسیار مؤثر است.

ترفند های زیبایی
شاد باشید : ساده و مختصر باید گفت زنانی که دارای سطح بالایی از هورمون‌ های استرس هستند از جذابیت کمتری بر خوردار هستند.

ترفند های زیبایی

استفاده منظم از لایه‌ بردار : سلول‌ های مرده پوست منجر می‌ شود شما مسن‌ تر به نظر برسید با ترکیب نمک ، روغن نارگیل ، شکر و عسل  یک لایه بردار طبیعی و عالی خواهید داشت.

ترفند های زیبایی

منبع  webmd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا