Mihanpostپزشکیعلمی و فناوری

ترمیم پوست سوخته با اسلحه اسکین‌گان + ویدیو

ترمیم پوست سوخته با اسلحه اسکین‌گان یک خبر عجیب و غریب است چرا که همه ما اسلحه را به عنوان یک وسیله برای آسیب زدن  می شناسیم . اما اسکین‌گان اسلحه ای است که می تواند به بهبودی بیماران کمک کند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

اسلحه ها اغلب برای طبیعت و زندگی مضرر هستند و آثار مخربی دارند  . اما حالا یک نوع جدید از اسلحه اختراع شده که می تواند به التیام درد کمک کرده و روند بهبودی را تسریع کند .

 اسکین‌گان یک اسپری شفا بخش برای بیمارانی است که از سوختگی پوست خود رنج می برند . با استفاده از این روش زمان درمان تا ۲۰۰ برابر نسبت به روش های سنتی سریع تر خواهد شد و این واقعا یعنی یک معجزه بزرگ .

زمانی که یک بیمار برای سوختگی به اورژانس برسد مهتمرین مسئله در رسیدگی به او زمان است . روند درمانی او باید بسیار سریع شروع شده تا اثرات سوختگی در زمان کمتری روی پوست باقی بماند . یکی از روش های سنتی برای درمان سوختگی پیوند است که خب ساعت های زیادی طول می کشد تا این کار انجام شود و البته این یک روش بسیار دردناک است .استفاده از سلول های بنیادی روش جدیدی برای درمان سوختگی است که باعث رشد مجدد پوست می شود اما بسیار مهم است که این روش به درستی انجام گیرد تا باعث ایجاد پوست و گوشت اضافی روی بدن نشود.

با استفاده از روش دستی و بدون اسلحه در فضایی به مساحت هشت سانتی متر تنها می توان ۹۱ قطره از سلول های بنیادی را روی سطح پوست ریخت اما با استفاده از اسلحه اسکین‌گان این مقدار به ۲۰ هزار قطره خواهد رسید مجموعا این روش درمانی کمتر از ۹۰ دقیقه زمان خواهد برد و همین امر باعث می شود که اسلحه اسکین‌گان یک معجزه گر واقعی در این زمینه باشد.

مسئله دیگر در استفاده از سلول های بنیادی برای بهبودی سوختگی این است که این سلول ها باید بطور زنده و سالم به سطح پوست بیمار برسند طبق آزمایشات انجام شده با اسکین‌گان این اسلحه می تواند ۹۷٫۳ درصد از سلول ها را سالم و زنده روی سطح پوست بیمار اسپری کند که البته اسلحه اسکین‌گان توسط شرکت RenovaCare ساخته شده و همچنان در حال طی مراحل آزمایشی است

با هم در میهن پست تصاویری از ترمیم پوست سوخته با اسلحه اسکین‌گان را مشاهده می کنیم

منبع : renovacareinc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا