Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیر

فروش رمز کاربران توییتر در دارک وب

فروش رمز کاربران توییتر در دارک وب توسط یک هکر روسی انجام شده است .این هکر روسی ادعا کرده که رمز عبور ۳۲ میلیون کاربر توییتر را هک کرده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

دارک وب یک شبکه بسیار بزرگ حتی تا ۵۰۰ برابر بزرگ تر از شبکه های اجتماعی است که روزانه با آنها سر و کار دارید . شبکه دارک وب در دسترس  عمومی نیست و فقط در جهت اهداف غیر قانونی فعالیت می کند .

حالا یک هکر روسی در دارک وب رمز  ۳۲ میلیون کاربر توییتری را تنها به قیمت ۱۰ بیت کوین برای فروش قرار داده است . ۱۰ بیت کوین معادل ۵۸۰۷ دلار است .

شرکت LeakedSource که اطلاعات این فروش غیر قانونی را منتشر کرده است اعلام کرده که پایگاه داده ای که این هکر روسی از اطلاعات آن کپی گرفته شامل ۳۲ میلیون حساب کاربری است که احتمالا از طریق ارسال بدافزار به کاربران از آنها به سرقت رفته است .

رمز حساب این کاربران اکثرا متنی بوده و بسیار ساده هستند حتی اگر کسی قصد داشت به اطلاعات کسی از این ۳۲ میلیون نفر دسترسی داشته باشد کافی بود رمز هایی مثل ” qwerty ” ، “password ” و یا ” ۱۲۳۴۵۶ ” را بر روی نام اکانتشان چک می کرد .

حالا باید منتظر بود و دید که وب سایت توییتر در مقابل این اخبار هک رمز کاربران توییتر چه واکنشی را نشان خواهد داد .

بیشتر افراد در شبکه های اجتماعی مختلف از یک رمز عبور یکسان برای حساب های کاربری خود استفاده می کنند و حالا هک ۳۲ میلیون رمز کاربران توییتر یعنی به خطر افتادن دیگر حساب های کاربری این افراد در شبکه های مختلف.

در هفته گذشته هم اخباری مربوط به هک بیش از ۱۰۰ میلیون حساب کاربری Myspace را داشتیم . حتی در چند روز گذشته حساب کاربری مارک زاکربرگ مدیر فیس بوک هم در سایت ها توییتر و پینترست هک شد .

در مجموع باید گفت که این روزها آمار و اخبار هک حساب های کاربری افراد در شبکه های اجتماعی مختلف بسیار بالا رفته و هر کسی حریم شخصی اش در این شبکه ها در خطر است پس باید امنیت حساب کاربری خود را با گذاشتن رمز های پیچیده تر و رعایت نکات امنیتی بالاتر ببریم .

باهم در میهن پست جدول ۱۵ رمز کاربران توییتر که بیش از همه در این ۳۲ میلیون کاربر تکرار شده را تماشا می کنیم .

فروش رمز کاربران توییتر در دارک وب

منبع : leakedsource

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا