Mihanpostپیشنهاد سردبیرفرهنگیموسیقی

پیانو والتون رویال دیجیتال با ظاهری مسحور کننده و مدرن !

پیانو والتون رویال دیجیتال با ظاهری مسحور کننده و مدرن در حالی این روزها روانه بازار شده است که در سال ۲۰۱۱، والتون، یک گرند پیانوی دیجیتالی با طراحی جذاب که همانند نهنگی بود که از دل آب پدیدار شده است، روانه بازار شد. این پیانو مسحور کننده حاصل خلاقیت رابرت مایکوت، طراح لهستانی و رئیس شرکت والتون، بود که همانند مجسمه ای هنری و مدرن با منحنی هایی چشم نواز و صدایی عالی تحسین و ستایش حرفه ای های دنیای موسیقی را نیز به همراه داشت.در ادامه با میهن پست همراه شوید.

پیانو والتون رویال دیجیتال که تولید‌ش توسط شرکت انگلیسی والتون انجام می گیرد، امسال نیز با محصولی جدید و فوق العاده به نام «رویال دیجیتال» بازگشته است که دارای پردازنده صدایی است که می تواند اصوات باورنکردنی یک گرند پیانو آکوستیک را به همراه ۵۰۰ صدای کیفیت بالای دیگر اجرا کند. این پردازنده صدایی به واقع درست و دقیق تولید می کند.

پیانو والتون رویال دیجیتال از طریق یک صفحه کلید اندازه کامل کنترل می شود و به آمپلی فایر بدون نویز سه کاناله داخلی به همراه پنج بلندگو که توانایی ارائه تن های پایین و بالا را دارند، مجهز شده است. این پیانو سفارشی یک تجربه سه بعدی تقریبا مشابه با آنچه در یک سالن کنسرت تجربه می کنید را ارائه می کند.

با هم در میهن پست تصاویری از پیانو والتون رویال دیجیتال را تماشا می کنیم

منبع: whaletone

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا