Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

مهارت هایی که به موفقیت فعالین حوزه وب کمک می کند؟

مهارت هایی که به موفقیت فعالین حوزه وب کمک می کند را می توان با پیگیری زندگی افراد موفق این حوزه آموخت و به کار گرفت چرا که هیچ چیز مثل دانستن تکنیک ها و تمرین مداوم نمی‌تواند مهارتی را در ما نهادینه کند. حتی خیلی از مهارت‌ها که در گذشته ذاتی محسوب می‌شدند امروزه با تمرین امکان‌پذیر خواهند بود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مهارت هایی که به موفقیت فعالین حوزه وب کمک می کند اگر چه کم نیست اما بعضی از آن ها جز کلیات و بخصوص جز اصلی و اساس موفقیت در این حوزه خواهد بود. و البته در حالت کلی نیز باید گفت : مهارت‌ها دروازه‌ی ورود به یک زندگی بهتر و باکیفیت‌تر هستند. در این میان مهارت‌هایی وجود دارد که ضرورت یادگیری آن‌ها بسته به شرایط زمانی از اهمیت بیشتر برخوردار است.

زبان و توسعه وب و اپلیکیشن را فرا بگیری: ممکن است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که ایده‌ی بزرگی در ذهن دارند اما راهی برای عملی کردنش نمی‌دانند. برنامه‌نویسی فضایی است که به شما کمک می‌کند خیلی از ایده‌های خود را محقق کنید.وب‌سایت‌هایی زیادی هستند که این امکان را فراهم می‌کنند که برنامه‌نویسی را گام به گام یاد بگیرید.

به سرمایه‌گذاری فکر کنید: پس از کنترل امور مالی نوبت به سرمایه‌گذاری می‌رسد. هیچ یک از ما نمی‌تواند بدون سرمایه‌گذاری به ثروت برسد. حتی اگر نمی‌دانید که در کدام عرصه (مانند سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات یا غیره) سرمایه‌گذاری کنید، وقتی به آن اختصاص دهید و زمانی را صرف یادگیری در این خصوص کنید.

زبان خارجی پر کاربرد یاد بگیرید: در برهه‌ای از زمان هستیم که به سمت یکپارچه‌سازی فرهنگ، تجارت و مردم در حال حرکت است. یادگیری یک زبان خارجی در خیلی از زمینه‌ها می‌تواند شما را رو به جلو سوق دهد.

از طرفی یادگیری زبان جدید امروزه نسبت به گذشته خلی ساده‌تر شده است و فضاهای آنلاین زیادی وجود دارد که به صورت رایگان به شما در این خصوص کمک می‌کنند.

راهکارهای موفقیت در حوزه وب

مدیریت مالی داشته باشید : هر چند که این مهارت ضروری به نظر می‌رسد اما خیلی از مردم هنوز آن را یاد نگرفته اند. به خاطر داشته باشید که خرج شما باید از میزان درآمدتان کم تر باشد ضمن این که مقداری پس‌انداز برای خود ذخیره کنید و تخصیص بودجه را به درستی انجام دهید و شما می توانید در این زمینه کتاب معروف “رامیت ستی” با عنوان “به شما یاد می‌دهم که چگونه ثروتمند شوید” پیشنهاد می‌شود.

هنر سخنرانی را فرا بگیرید: وقتی از “وارن بافت” خواسته شد که به دانشجویان فارغ‌التحصیل توصیه‌ای داشته باشد، گفت: “مهارت خود را در برقراری ارتباط با دیگران تقویت کنید. توانایی صحبت در جمع یکی از مهارت‌های باارزشی است که می‌توانید آن را توسعه دهید چرا که برای بسیاری از ما فرصت‌های منظم برای صحبت در جمع فراهم نیست اما می‌توانید با تمریناتی این مهارت را در خود تقویت کنید.

…و اما مدیتیشن را فراموش نکنید : به طور علمی ثابت شده است که مدیتیشن باعث افزایش سطح شادی و کارآیی در انسان می‌شود.ضمن این که استرس او را هم کاهش می‌دهد. هر چند که در گذشته مدیتیشن چندان مرسوم نبود اما امروزه با استقبال گسترده تری مواجه شده است بنابراین همه‌ی ما به ۱۰ دقیقه مدیتیشن در روز نیاز داریم تا آن را جزو عادت‌های روزمره‌ی خود قرار دهیم.

منبع: lifehack

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا