گوناگون

تسهیلات مورد نیاز چهار طرح تعاونی در کارگروه اشتغال لرستان تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد ویسکرمی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در جلسه کارگروه اشتغال لرستان پرداخت تسهیلات به چهار طرح تعاونی از محل اعتبارات بانک رفاه به تصویب رسید.

وی عنوان کرد: در این راستا پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات به یک واحد تعاونی در شهرستان کوهدشت برای تامین مواد اولیه به تصویب این کارگروه رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه این واحد در حال بهره برداری است، عنوان کرد: این تعاونی در زمینه تولید فرآورده های یخی با هشت نفر اشتغالزایی مشغول به فعالیت است.

ویسکرمی با اشاره به اختصاص تسهیلات به واحد تعاونی دستمال کاغذی خرم آباد با هشت نفر اشتغالزایی عنوان کرد: این واحد در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد که در این راستا پرداخت 200 میلیون تومان سرمایه درگردش به این تعاونی به تصویب رسید.

وی از اختصاص تسهیلات به یک واحد تعاونی فعال در زمینه پروار بندی گوسفند در شهرستان کوهدشت اشاره کرد و گفت: این واحد 250 راسی در شهرستان دورود 150 میلیون تومان سرمایه در گردش و 100 میلون تومان تسهیلات ثابت نیاز داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: همچنین در جلسه کارگروه اشتغال اختصاص 250 میلیون تومان تسهیلات به یک واحد پروار بندی گوساله در شهرستان پلدختر به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا