گوناگون

دشمن در صدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است/ با مخلان امنیت به شدت برخورد می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر پنجشنبه در دیدار اعضای شورای قضایی استان با خانواده معلم شهید جواد نوروزی ابراز داشت: خون شهیدانی که در راه اعتلای ارزش های دینی و اسلامی و صیانت از انقلاب بر زمین ریخته می‌شود در تامین امنیت استان بسیار تاثیر گذار است و این شهادت از طرف شهید نوروزی خدمتی بزرگ و قابل توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این معلم فرهیخته بیان داشت: شهادت در راه اعتلای ارزش های دینی و اسلامی در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی هم برای فردی که شهید میشود و هم برای خانواده اش بسیار ارزشمند و پر افتخار است.

حمیدی بیان داشت: خوشبختانه دشمن به واسطه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری اقشار مختلف مردم استان در رسیدن به اهدافش و ایجاد اختلاف نا کام مانده است و خون شهیدان نیز سنگ بنای وحدت را در بین اقوام مختلف شیعه و سنی در استان مستحکم تر و استوارتر کرده است.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده معلم شهید جواد نوروزی همچنین بر جدیت و تلاش مضاعف قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی در شناسایی و برخورد با عاملان این جنایت تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی با مخلان امنیت و آرامش مردم با شدت و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا