گوناگون

تشکیل مجمع نخبگان سیاسی از مصوبات هیات دولت باشد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تشکیل مجمع نخبگان و فعالان سیاسی استان یکی از مصوبات هیات دولت در استان خراسان باشد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان، معصومه ریاحی که امروز 16شهریورماه در دیدار رئیس جمهور با نخبگان و برگزیدگان استان خراسان رضوی اظهار کرد: پیروزی دولت تدبیر و امید نتیجه سیاست‌ورزی و بلوغ سیاسی اصلاح طلبان بود که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: این پیروزی ماندگار در تاریخ ثبت خواهد شد و برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

وی تصریح کرد: همه بر این باوریم که باید از سیاست‌های رئیس جمهور حمایت کنیم و همان طور که رهبری فرموده‌اند باید همه دولت را یاری کنند تا دولت تدبیر و امید بتواند آوارهای باقی ماند ه از دولت قبلی را از روی کشور بردارد.

ریاحی خاطر نشان کرد: برای موفقیت در این زمینه لزوم برنامه‌ریزی جدی حس می‌شود و باید با دقت نظر خاصی در این زمینه اقدام کرد.

وی با اشاره به انجام نگرفتن تغییرات لازم در سطح مدیران اظهار کرد: این مورد باید به‌جد پیگیری شود تا جناح پیروز بتواند پاسخگوی مطالبات مردمی که به تغییررای دادند نیز باشد.

دبیر کمیسیون بانوان استانداری خراسان رضوی در دولت اصلاحات اظهار کرد: ما به صورت شفاف و صریح از شما می‌خواهیم که از توانایی‌های زنان فرهیخته هرچه بهتر و بیشتر استفاده کنید و شرایطی را رقم بزنید که آنها بتوانند هرچه بهتر و بیشتر در خدمت جامعه باشند.

ریاحی افزود: اعتماد به نیروی انسانی جوان واستفاده از مدیران زبده و عملگرا دیگر توقعی است که ما از دولت تدبیر و امید داریم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خطاب به دکتر روحانی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور ما در کنار شما ایستاده‌ایم و از شما هم می‌خواهیم که بایستید و به سوگندی که یاد کردید وفادار بمانید و قطعا بدانید که اگر بایستید مردم هم کنار شما ایستاده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد دولت تدبیر و امید بتواند در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کارآمدی نظام دینی را هر چه بهتر نشان دهد و موجب رشد بیش از پیش مشروعیت و مقبولیت خود شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا