Mihanpostموبایل و تبلت

تصاویر و اطلاعات جدید از گوشی Moto Z Play موتورولا

تصاویر و اطلاعات جدیدی از گوشی Moto Z Play موتورولا در سراسر فضای مجازی  منتشر شده که قصد داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

انتشار تصاویر بیشتر قبل از معرفی رسمی گوشی همیشه نشان از نزدیک شدن به مراسم معرفی آن گوشی است . چندی پیش تصاویری از نسخه سیاه رنگ گوشی Moto Z Play به بیرون درز کرده بود و حالا هم اطلاعات بیشتر به همراه تصاویری از نسخه سفید رنگ این گوشی داریم .

این گوشی کاملا میان رده محسوب می شود و تفاوت ظاهری زیادی با گوشی های Moto Z و Moto Z Force  ندارند . گوشی های Moto Z و Moto Z Force هم به تازگی توسط موتورولا معرفی شده اند .

گوشی Moto Z Play موتورولا دارای صفحه نمایشگر ۵٫۵ اینچی و با کیفیت FULL HD  بوده و از یک پردازنده  اسنپدراگون ۶۲۵ هشت هسته ای  بهره می برد . حافظه رم سه گیگابایتی بوده و در دو نوع مختلف  ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در حافظه داخلی ساخته شده است . البته در هر دو نوع امکان ارتقا میزان حافظه با کمک کارت حافظه خارجی امکان پذیر است .سیستم عامل دستگاه هم در زمان انتشار اندروید ۶ مارشمالو بوده اما قطعا قابلیت به روزرسانی به اندروید ۷ یا نوقا را دارد . Moto Z Play  دارای  باتری ۳۳۰۰  میلی آمپر ساعتی خواهد بود .

همانطور که گفته شد این گوشی میان رده بوده و دارای قیمت پایین تری نسبت به پرچمدار و همچنین گوشی های Moto Z و Moto Z Force  است . اما این قیمت هنوز مشخص نیست و باید تا زمان معرفی رسمی صبر کرد.

با هم در میهن پست تصاویر جدید از گوشی Moto Z Play موتورولا را تماشا می کنیم.

منبع : phonearena

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا