گوناگون

تصویربرداری خبرنگاران موبایل به دست برای صدا و سیما/ تماشاگران، پشت فنس‌های ورزشگاه

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* دوربین‌های تلویزیونی با توجه به مشکلاتی که بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال در زمینه حق پخش تلویزیونی به وجود آمده امروز هم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور نداشتند و این بازی در غیاب دوربین‌های تلویزیونی برگزار شد.

* در آغاز نیمه دوم، استقلال خوزستان به یک باره تمام لباس‌های بازیکنان خود را تعویض کرده و با لباس دوم خود به میدان آمد؛ این تیم در نیمه نخست با لباس آبی وارد زمین شده بود اما در نیمه دوم با لباس سرمه‌ای قدم به زمین گذاشت.

* تعدادی از تماشاگران سپاهان که به دلیل محرومیت سپاهان از حضور تماشاگران نتوانسته بودند وارد ورزشگاه فولادشهر اصفهان شوند، از پشت فنس‌های ورزشگاه مشغول تماشای بازی بودند و سپاهان را تشویق می‌کردند.

* سپاهان که در نیمه نخست بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود، در نیمه دوم با درخشش مهدی شریفی توانست از استقلال خوزستان جلو بیفتد.

* با توجه به ممنوعیت حضور دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه، تعدادی از خبرنگاران اصفهانی با تلفن‌های همراه خود در صدد تصویربرداری از این بازی بودند تا آن را به برنامه‌های تلویزیونی ارسال کنند.

مهدی شریفی بعد از زدن گل دوم خود در این بازی پیراهن خود را بالا زد و شعار یا مهدی را نشان داد.

بر خلاف اینکه گفته می‌شد ویسی امروز هدایت تیم را بر عهده ندارد، او درون زمین حضور داشت.

اوسانی زننده گل نخست استقلال خوزستان که در زمان فرکی در فولاد خوزستان به او بازی نمی‌رسید، امروز با حالت انتقامی به تیم حسین فرکی گلزنی کرد.

در پایان بازی به دلیل لغزنده بودن زمین، آب باران جمع شده در مقابل نیمکت سپاهان از مقابل حسین فرکی جمع‌آوری شد.

این بازی با پیروزی سپاهان به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا