گوناگون

طرفداران سرخابی های تبریز کنار یکدیگر نشسته اند/ تشویق رسول و فراز در دربی تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی در شرایطی در یکی از مهم ترین بازی های هفته سیزدهم لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه های کشور موسوم به دربی سرخابی های تبریز برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که حضور۱۵ هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) و به هم رسیدن فراز کمالوند و رسول خطیبی این بار در کسوت مربیان دو تیم به جالب ترین اتفاق پیکار غروب آدینه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تبدیل شده است.

تشویق آذرنیا سرپرست فعلی گسترش فولاد و سرپرست سابق تراکتورسازان و فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد توسط تماشاگران تراکتورسازی و حضور ۱۵ هزار نفری تماشاگران هر دو تیم در ورزشگاه یادگار امام(ره) از جمله نکات جالب توجه این دیدار است.

حبیب گردانی، مهدی کیانی، محمد ایران پوریان، میرهانی هاشمی و داوود نوشی صوفیانی بازیکنانی بودند که قبل از شروع بازی از تیم تراکتورسازی به سمت نیمکت گسترش فولاد رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

رسول خطیبی قبل از شروع بازی شال قرمز رنگ تراکتورسازی را بر گردن فراز کمالوند انداخت و هر دو نفر با پرتاب دسته گل هایی به سمت هواداران، از انها تقدیر کردند.

رسول خطیبی در دقایق مختلفی از بازی مورد تشویق شدید تماشگران قرار گرفته است.

نکته جالب دیگر در نشستن تماشاگران است که بدون محدودیت تیمی و رنگی کنار یکدیگر نشسته اند و تیم های محبوب خود را تشویق می کنند، این در حالیست که در بیشتر دربی های شهرهای مختلف بروز اختلافات زیاد بین تماشاگران دو تیم همشهری باعث می شود تا مسئولان برگزاری بازی جایگاه نشستن تماشاگران دو تیم را جدا کنند که این موضوع در دیدارهای گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی تبریز کاملا فرق می کند و این تماشاگران بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر می نشینند و هر دو تیم را با دادن شعار (آذربایجان تیملری، فرق ایلمز رهلری ) یعنی رنگ و پیراهن تیم های آذربایجانی برای ما فرقی ندارد، تشویق می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا