گوناگون

تعامل سازنده پليس وسازمان هاي دولتي تاثير بسزائي در ارتقاي امنيت دارد

به گزارش سرويس دريافت خبرگزاري مهر، سرهنگ سيد احمد خسروي در نشست تخصصي روابط عمومي هاي سازمان هاي دولتي كه در ستاد فرماندهي انتظامي استان مركزي در اراك برگزار شد افزود: سمت و سوي پليس در پيشگيري از وقوع جرائم جلب مشارکت آحاد مردم و دستگاه هاي دولتي و غير دولتي است.

وي خاطر نشان كرد :نظم و امنيت به عنوان يك پديده اجتماعي مرتبط با زنجيره اي از علل و بسترها در بعد فردي و اجتماعي است كه در نيروي انتظامي نگرش ديني كاركنان در تحقق چشم اندازهاي ماموريتي بسيار مهم و تاثيرگذار بوده است.

اين مقام انتظامي استان تعامل با نهادهاي دولتي را ركن اصلي مقابله با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم برشمرد و اضافه كرد: رابطان اجتماعي ، در فرهنگ مداري و تثبيت فرهنگ در جامعه نقش تعيين كننده اي دارند.

معاون اجتماعي استان با تاکيد بر استفاده از مقدورات و سرمايه هاي آموزشي، تربيتي و اخلاقي در جامعه تصريح كرد: يکي از ظرفيت هاي موجود، روابط عمومي است كه بايد با همدلي و مشارکت از معضلات و کج روي ها پيشگيري کرده تا شاهد جامعه اي سالم، شاداب، با نشاط و با فضيلت باشيم .

وي ريشه جرائم موجود در جامعه را ناشي از عدم آگاهي شهروندان دانست و بيان كرد: وظيفه همه دستگاه ها اين است كه در راستاي ارتقاء فرهنگ عمومي جامعه بيش از پيش تلاش كنند.

خسروي در پايان با بيان اينکه عمل به فرهنگ اصيل اسلامي اساس حل معضلات و مشکلات جامعه است ، تاکيد کرد : با آموزش همگاني و حضور مؤثر ديگر سازمان ها و نهادها مي توان با اشاعه فرهنگ غربي مقابله کرد که اين امر مهم در دستور کار معاونت اجتماعي نيروي انتظامي قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا