گوناگون

دشمنان تشیع نمی توانند شاهد اقتدار معنوی ولایت و فرهنگ غدیر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله کاظم صدیقی عصر یک شنبه در آیین بزرگداشت عید غدیرخم در سپاه عاشورای تبریز با اشاره به اینکه تحرکات داعش و مخالفان اسلام حقیقی در منطقه به جهت نا امید شدن و شکست آنهاست، ادامه داد: آنها به دنبال پیاده کردن اسلام امریکایی و ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت به عنوان کلید پیروزی مسلمانان گفت: مخالفان ولایت و غدیر در حال منزوی شدن هستند و با این حال تلاش می‌کنند جلوی حرکت سیل آسای دریای جوشان ولایت را بگیرند.

آیت الله صدیقی همچنین در ادامه با بیان اینکه جامعه ولایی به دنبال فراهم کردن شرایط ظهور مهدی موعود(عج) است، افزود: مردم ما در سایه رهبری‌های حکیمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب آن چنان رشد کرده اند که توطئه های استکبار جهانی و تحرکات ضد فرهنگی آنها با شکست مواجه می شود.

وی سپس به جایگاه غدیر و ولایت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایت همچون چشمه ای جوشان و زلال است که باعث شکوفایی‌ مردم می شود.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه انبیا و ائمه اطهار جامعه را به سوی نیکی ها سوق می دهند، اظهار داشت: در مقابل هم در هر دوره و زمانی طاغوت ها و ستمگرهایی وجود دارد که می خواهند جامعه را به تباهی و ناامیدی سوق دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا