گوناگون

تعداد مصرف‌کنندگان گاز در گلستان از مرز 1.7 میلیون نفر گذشت

مدیرعامل گاز گلستان گفت: شمار مصرف‌کنندگان گاز طبیعی استان از مرز یک میلیون و 700 هزار نفر گذشت.

مهندس «صفرعلی جمال لیوانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در گلستان، با اشاره به اینکه شمار مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در استان گلستان از مرز یک میلیون و 700 هزار نفر بیشتر شده است، اظهار کرد: هم‌اکنون در استان گلستان تعداد یک میلیون و 703 هزار و 229 نفر از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون 100 درصد جمعیت شهری استان و 85 درصد جمعیت روستائی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که در مجموع می‌توان گفت حدود 95 درصد جمعیت استان مصرف‌کننده‌ی گاز هستند.

مدیر عامل گاز گلستان ادامه داد: در همین رابطه در 6 ماهه‌ی نخست سال نیز این شرکت توانسته تاکنون، 40 هزار و 333 نفر از جمعیت استان را نعمت گاز بهره‌مند کند.

لیوانی یاد آور شد: نگاه دولتمردان خدمت‌رسانی به مردم است بنابراین این شرکت نیز به‌عنوان جزء کوچکی از بدنه‌ی دولت خدمتگزار می‌کوشد تا برابر برنامه تعیین شده روند توسعه‌ی گازرسانی در سطح استان را هم‌چنان ادامه دهد واز هیچ کوششی در این‌باره فروگذاری نمی‌کند.

مهندس جمال لیوانی در ادامه گفت: هم‌اکنون مجموع خانوار بهره‌مند از گاز استان گلستان به حدود 467 هزار و 141 خانوار رسیده است که تعداد 10 هزار 990 مربوط به امسال است.

به‌گفته‌ی وی، تاکنون تمام 29 شهر استان گلستان و 703 روستا و سازمان استان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل گاز گلستان ازمصرف‌کنندگان خواست با عنایت به اینکه هوا در حال سرد شدن است باید از هم‌اکنون ضمن اینکه مصرف گاز خود را مدیریت کنند تا مشمول پرداخت هزینه‌های اضافی نشوند،‌ لوازم گازسوز را نیز پیش از استفاده توسط سرویس‌کاران مجاز سرویس کرده و دودکش‌های وسایل گازسوز را که یکی ازعوامل مهم در بروزحوادث مرگبار است کنترل و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا