گوناگون

تعمیق وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی دغدغه ماموستا مجتهدی بود

81140865 5654881

حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه حاج ماموستا مجتهدی از جایگاه و موقعیت بسیار والا و خطیری برخوردار بود، گفت: امام جمعه سنندج به راستی محور و استوانه وحدت اسلامی بود و مسلمانان شیعه و سنی را شیفته و مجذوب خود کرده بود.

وی گفت: ایشان شخصیتی انقلابی داشتند و عشق و علاقه وافر ایشان به امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، بسیار چشمگیر بود و همیشه به تبعیت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین تاکید می کرد.

وی گفت: حاج ماموستا مجتهدی پیوسته از خدمات برجسته و کم نظیر نظام اسلامی در کردستان سخن می گفت و در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسیار ارزنده ای داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: توصیه های اخلاقی و کرسی های خطابه این استاد فرزانه دل و جان مشتاقان معارف اسلامی را نوازش می داد و عشق و ارادت خالصانه به پیامبر اعظم و اهل بیت و صحابه پاکش، فضا را نورانی و عطرآگین می کرد.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: تقوا و پیراستگی، صمیمت و مهربانی، تواضع و فروتنی، سادگی، نگاه ژرف، مردم داری و محبت ورزی تنها بخشی از شاخصه های اخلاقی آن عالم فرزانه و محبوب به شمار می رفت.

وی اضافه کرد: بدون تردید رحلت این ماموستای بزرگوار که علاوه بر امام جمعه سنندج نماینده مردم شریف استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز بود لطمه ای جبران ناپذیر و ناگوار به حساب می آید.ک/2

533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا