گوناگون

دولت یازدهم درصدد افزایش نظام سلامت کشور است

81140864 5654880

سید محمدی میرمحمدی در آستانه سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به استان یزددر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: موضوع سلامت برای استان مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر برای حوزه سلامت اهمیت زیادی قائل است، افزود: بر این اساس دولت بسته سلامت را به مردم ارائه داده تا برنامه های خوبی در زمینه های بهداشت و درمان و آموزش سلامت عملیاتی شود.

استاندار یزد ادامه داد: استان یزد از نظر وجود استعداد و مباحث فرهنگی و دینی و سلامت در شرایط خوبی قرار دارد.

استاندار یزد اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی، استان یزد در حوزه سلامت توفیقات خوبی داشته و توانسته در امر سلامت خوب کار نماید.

میر محمدی با بیان اینکه بحث سلامت، از مهمترین اولویت های استان یزد در سال جاری است، تصریح کرد : در دو جلسه ای که با پزشکان استان یزد داشتیم نیازمندی هایی که برای این امر وجود دارد احصا شد.

استاندار یزد با بیان اینکه سفر وزیر بهداشت و درمان به استان یزد مهم است،اظهار امیدواری کرد تا همایشی که با عنوان آموزش امور پزشکی در یزد برگزار می شود دستاورهای مهمی برای استان یزد داشته باشد.

دومین نشست هم اندیشی استاندار یزد با جمعی از پزشکان استان به منظور بررسی تنگناهای حوزه بهداشت و درمان استان و ارائه نقطه نظرات ، مشکلات و مسائل بهداشتی، درمانی استان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر روز شنبه با حضور جمعی از پزشکان استان برگزار شد .ک/3

ت/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا