گوناگون

تفسیر قانون توسط بانک‌ها مهمترین مشکل بخش خصوصی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین پیرموذن بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از تولید کنندگان و سرمایه گذاران این استان افزود: امیدواریم فعالیت ها و عملکرد کمیته حمایت قضایی سایه تهدید را از واحد های تولیدی استان دور کند.

وی تصریح کرد: این مشکل در کنار معضلات دیگر از جمله عدم وجود سرمایه در گردش، نواسانات نرخ ارز و… تولید و تولیدگنندگان را در این استان با مشکلاتی روبرو کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان ادامه داد: در این راستا واحدهای تولیدی اردبیل در سال های گذشته به علت نبود سرمایه در گردش و صدور اجرائیه از سوی بانکها بهره وری خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه صدور اجرائیه به واحدهای تولیدی باعث از بین رفتن انگیزه تولید کنندگان شده است، بر لزوم عملی شدن شعارهای حمایتی از واحدهای تولیدی و خروج آن از مرحله شعار تاکید کرد.

پیرموذن همچنین خبر داد که اتاق بازرگانی اردبیل در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و در جهت حل مشکلات تولیدکنندگان و حل معضلات سیستم بانکی با همکاری دستگاههای ذیربط با تشکیل کمیته حمایت قضایی در جهت حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران تلاش می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا