گوناگون

تقابل های سیاسی و بومی آفت جدی در راه توسعه نیافتگی این استان است

81206977 5770826

به گزارش خبرنگارایرنا، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری و در جمع استانداران ادوار مختلف کهگیلویه وبویراحمد افزود: قدر مسلم آنست که این انقلاب و نظام به استان هیچ جفایی نکرده است.

وی بیان کرد: برخی معارضات و نزاع های محلی و خودزنی ها در کنار اندک عوامل بیرونی مانع اصلی در توسعه این استان سرشار از ظرفیت ها و استعدادهای درخشان در حوزه های مختلف بوده است.

آیت الله ملک حسینی اظهار کرد: با وجود خدمات ارزنده و تلاش های بی دریغ استانداران و مسوولان اجرایی در طول سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ولی همچنان این استان در طراز سایر استان های برخوردار کشور نیست.

وی همایش استانداران سابق در این استان را ابتکاری نو و بلکه اقدامی ارزشمند در راستای بهره مندی بیشتر از تجربه ها و دانش آنها برای توسعه همه جانبه این استان دانست.

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد درمجلس خبرگان رهبری بر نگاه عمیق به برخی آسیبها و مشکلات جدی این استان تاکید کرد و یادآور شد: استاندار و مجموعه مدیران و مسوولان اجرایی برای رفع این مشکلات دست نیاز به سوی اندیشه ها و تجربه های استانداران سابق دراز می کنند.

ملک حسینی ابراز داشت: اندیشه های مطرح شده و تجربه های ارزشمند استانداران ادوار مختلف این استان به عنوان یک راهبرد اساسی و با عزم مسوولان و متولیان امور اجرایی نیز باید به مرحله اجرا برسد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ بسیاری از شاخص ها به ویژه در حوزه منابع طبیعی و خدادادی و نیروی انسانی سرشار است، گفت: باید راهکارهای لازم برای شکوفایی این استعدادها را فراهم و میزان بهره وری بیشتر از ظرفیت ها و امکانات را به وجود آورد.

آیت الله ملک حسینی مدیریت جهادی و تلاش صادقانه را مهمترین راهبرد در تحقق این مهم دانست و گفت: مردم قدرشناس و وفادار استان کهگیلویه وبویراحمد خدمات ارزشمند و تلاش های صادقانه استانداران سابق این استان را ارج می گذارند.ک/2

671/7530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا