Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرساختنی‌ها

تقویت آنتن و افزایش سیگنال برد مودم با روشی خلاقانه + ویدیو

تقویت آنتن و افزایش سیگنال برد مودم  این روزها به واسطه حضور این ابزار دیچیتالی در خانه و محل کار  به عنوان اصلی مهم در استفاده از اینترنت محسوب می شود. در این میان سعی افراد همواره بر این است که به اینترنت وای فای با بهترین کیفیت خود دسترسی داشته باشند و اگر هم مقدرو باشد برد سیگتال آن را افزایش دهند. . ما در میهن پست قصد داریم تا با روشی بسیار ساده و کم هزینه به شما آموزش دهیم که چطور می توانید بُرد مودم وایرلس خود را تقویت کنید. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

آنتن و سیگنال مودم وای فای معمولا در خانه هایی که از فضای بزرگ برخوردارند و یا مکان هایی که تعداد موانع و دیوار ها در آنجا زیاد است میزان بُرد مودم و سیگنال آن کاهش یافته و استفاده از آن نیز با اختلالی نوسانی مواجه است.

ما شما نیز طبق دستور زیر عکل کنید با ساخت و استفاده از یک وسیله ساده برای مودم خود می توانید بُرد و سیگنال آن را تا چندین برابر حالت قبل تقویت کنید.چرا که این وسیله در حقیقت کل اموج وای فای را متمرکز می کند و به جای اینکه امواج در همه جهت ها پخش شوند آن را در یک جهت که شما به آن خواهید داد تقویت می شوند.

ابزار موردنیاز: ۱- قوطی آلمینیومی نوشابه ۲-کاتر ۳- چسب ، آدامس یا هر ماده چسبنده که حالت خمیری داشته باشد.

روش ساخت : ابتدا داخل قوطی نوشابه را خوب شست و شو دهید تا کاملا تمیز شود . توجه داشته باشید  که برای ساخت این تقویت کننده باید جنس قوطی از آلمینیوم باشد برای شناسایی این جنس کافیست قوطی را کمی فشار دهید اگر به راحتی خم شد جنس مورد نظر را یافته اید .

حلقه روی در نوشابه که برای باز کردن آن است را جدا کنید تا هنگام کار برای شما مزاحمتی ایجاد نکند. با استفاده از کاتر انتهای قوطی فلزی را برش دهید .دقیقا از بعدِ پایه ی قوطی برش را ایجاد کنید.

برای بالای قوطی هم دقیقا برش را از پایین خمیدگی انجام دهید با این تفاوت که باید  برش را قبل از رسیدن به روزنه در قوطی متوقف کنید.

یک برش هم از وسط قوطی به شکل عمودی از پایین به بالا روی طول قوطی ایجاد کنید . بعد از ایجاد این برش هم باید با دست شروع به فرم دادن قوطی نوشابه کنید . قوطی نوشابه را به شکل یک نیم دایره بزرگ باز کنید.

حالا تقویت کننده بُرد مودم آماده است و فقط کافیست آن را روی آنتن مودم خود قرار دهید . روزنه روی قوطی نوشابه را طوری از داخل آنتن رد کنید که گودی  نیم دایره ساخته شده دور آنتن باشد . در آخر با چسب یا خمیر انتهای قوطی را به بدنه مودم بچسبانید.

تقویت بُرد مودم با استفاده از قوطی نوشابه

برای یادگیری بهتر و مرحله به مرحله ساخت این تقویت کننده این ویدیو را تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا