گوناگون

تماشای بازی های آینده تیم شهرداری اردبیل رایگان می شود

بهنام فتحی عصر شنبه در پایان بازی تیم های شهرداری اردبیل و فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در چند بازی گذشته که تیم شهرداری در لیگ دسته یک و جام حذفی میزبان بوده تماشاگران اردبیلی با حضور پرشمار خود حمایت ویژه ای از این تیم داشته اند که براساس آن تصمیم داریم تماشای بازی های خانگی را برای هواداران خود رایگان کنیم.

وی این مهم را در جذب بیش از پیش جوانان پرشور و ورزش دوست اردبیل به ورزش تاثیرگذار خواند و ادامه داد: بنوعی این کار در راستای سیاستهای فرهنگی باشگاه شهرداری اردبیل است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به حضور این تیم در لیگ دسته یک برای اولین باردر تاریخ ورزش این استان و به دنبال آن شور و هیجان ایجاد شده در این استان تصریح کرد: امروز پیروزی شهرداری اردبیل شادی و شعفی را در بین جوانان اردبیلی ایجاد کرد که با هیچ گزینه و امکاناتی نمی توان آن را در اختیار جوانان و نوجونان قرار داد.

وی برنامه های فرهنگی را در این باشگاه همسو با برنامه های ورزشی دانست و متذکر شد: مجموعه شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تمام امکانات خود را برای تداوم اهداف فرهنگی بویژه جذب جوانان و نوجوانان به استادیومها و اماکن ورزشی صرف خواهد کرد.

فتحی همچنین با اشاره به بازی امروز این تیم و پیروزی در برابر تیم خوب فجرسپاسی شیراز تاکید کرد که بازی سختی بود اما کادر فنی و بازیکنان نهایت تلاش خود را برای پیروزی در دیدار خانگی بکار گرفتند و سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کردند.

وی این پیروزی را به تماشاگران و علاقمندان به ورزش استان و اردبیل تبریک گفت و یادآور شد: با توجه به دیدارهای قبلی که شرمنده مردم و هواداران شده بودیم، قبل از بازی بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده بودند که با برد از زمین خارج شوند که این مهم محقق شد و خوشحالیم تماشاگران را شاد کردیم.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در خصوص دلیل عدم ارائه بازی جذاب از سوی تیم شهرداری یادآور شد: من به بحث تخصصی و فنی وارد نمی شوم، اما تیم در هفته گذشته تمرینات شاداب و مستمری را پشت سر گذاشته بود، اما بازی بسیار نزدیکی بود و فجرسپاسی برای گرفتن حداقل امتیاز تلاش می کرد که این کار را برای بازیکنان شهرداری دشوار می کرد.

وی با بیان اینکه تیم حریف بازیکنان سطح بالایی داشته و سالها در لیگ برتر کشور حضور داشته و از تجربه خوبی برای اینگونه بازیها دارد، عنوان کرد: مسلما شرایط تمرین و بازی فرق می کند و تیم شهرداری با وجود تمرینات خوب به دلیل بازی بسته حریف نتوانست بازی زیبایی را نمایش دهد.

فتحی بیان داشت: علاوه بر باخت خانگی به تبم گیتی پسند در اولین میزبانی لیگ دسته یک باعث شده بود که بازیکنان بنا به ضرورت کسب پیروزی تا حدودی دچار استرس و اضطراب شوند که همین امر باعث افت بازی شده بود.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه با همه این شرایط خوشبختانه به امتیاز کامل بازی دست یافتیم و با صعود به رده پنجم جدول شرایط خود را بهبود بخشیدیم، افزود: باشگاه برای تداوم این موفقیت تلاش کرده و تمام امکانات خود را در اختیار مجموعه تیم قرار داده و خواهد داد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا