گوناگون

تمايل کفشگري به ادامه حضور در پرسپوليس

مهرداد کفشگري در مورد وضعيت خود و پرسپوليس گفت: خوشبختانه خودم وضعيت خوبي دارم اما اوضاع تيم اصلاً خوب نيست. نه تکليف هيئت مديره مشخص است، نه مدير عامل و نه چيز ديگري. خودم با پرسپوليس يک سال ديگر قرارداد دارم و بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد. اگر شرايط خوب باشد و علي آقا (دايي) هم بماند، من هم مي‌مانم.

به نقل از تسنيم، وي در خصوص اينکه در اين فصل چقدر از پرسپوليس پول گرفته است، اظهار داشت: از قرارداد 350 ميليوني‌ام 45 درصد پول گرفته‌ام. البته اگر امسال از نظر پولي براي من خوب نبود از نظر فوتبالي خوب بود. تا که جايي در توانم بود سعي کردم براي پرسپوليس بازيکن مثمر ثمري باشم حتي اگر در نيم فصل مصدوم نمي‌شدم براي پرسپوليس بيشتر بازي مي‌کردم. واقعاً براي يک بازيکن تازه وارد سال اول پرسپوليس بسيار مشکل است.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط اين تيم براي فصل آينده ليگ برتر، عنوان کرد: در فصل نقل‌وانتقالات تيم‌هاي ديگر بازيکنان را وسوسه مي‌کنند، هر چند بازيکن به فکر هوادار و پيراهن هم باشد اما وقتي پولي نباشد ممکن است تصميم ديگري بگيرد. البته من که قرارداد دارم و اين براي بازيکناني است که قراردادشان با پرسپوليس تمام شده است.

کفشگري ادامه داد: بعد از پايان ليگ چند پيشنهاد داشتم اما همه مي‌دانند که من با پرسپوليس قرارداد دارم. من پيراهن پرسپوليس را راحت به دست نياوردم که راحت از دست بدهم.

وي در واکنش به حضور احتمالي قاسم حدادي‌فر در پرسپوليس و اينکه آيا از حضور اين بازيکن استقبال مي‌کند، تصريح کرد: از خدا مي‌خواهم که حدادي‌فر به پرسپوليس بيايد، چون بازيکن خوبي است که مي‌تواند به پرسپوليس کمک کند. من به اين مسائل کاري ندارم و برايم فرقي نمي‌کند که چه کسي به پرسپوليس مي‌آيد چون هدفم موفقيت تيم است. اگر قرار باشد بازي نکنم با وجود ضعيف‌ترين بازيکنان هم بازي نمي‌کنم ولي اگر قرار به بازي کردن باشد مارادونا را هم نيمکت‌نشين مي‌کنم.

هافبک پرسپوليس در مورد اينکه گفته مي‌شود پس از بازي با استقلال خوزستان به عمد در حمام را روي اميد عاليشاه بسته است، گفت: من و اميد همزمان در 2 حمام جداگانه بوديم که اميد گفت در حمام قفل شده است وقتي اين موضوع را به بچه‌ها گفتم فکر کردند که من در را روي اميد قفل کردم و داستان چوپان دروغگو به وجود آمد، در حاليکه اينطور نبود. جالب اينجاست که خيلي‌ها مي‌گفتند من و عاليشاه با هم مشکل داريم اما اصلاً اينطور نيست.

کفشگري در خصوص عدم حضورش در اردوي تيم ملي هم اظهار داشت: قبل از مصدوميتم صحبت اين بود که به تيم ملي دعوت شوم ولي در بهترين شرايط بدني و فني مصدوم شدم و همين مسئله هم باعث شد تا تيم ملي را به راحتي از دست بدهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا