گوناگون

تمهیدات لازم برای بهبود کیفی و کمی آب شرب سنقرو کلیایی اندیشیده شده است

81202891 5763709

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمنوچهر پروینیˈ روز دوشنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات آب شرب این شهرستان افزود: با بهره گیری از نظرات کارشناسی مدیران کل و کارشناسان آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت آب منطقه ای کرمانشاه، اقدامات لازم برای رفع نواقص و بهبود عملکرد فیلتر کند در زیر مجموعه سد شهدا با هدف بهبود کیفی و کمی آب شرب شهروندان در روزهای آینده انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری سنقرو کلیایی با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حضور مدیران کل و کارشناسان ادارات مرتبط با امور آب استان کرمانشاه افزود: در راستای تامین کسری آب شرب شهرستان احداث 3 واحد صافی تحت فشار و حفر 3 حلقه چاه هم با هماهنگی ادارات ذکر شده در دستور کار قرار گرفته است.

پروینی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنها از افتخارات مسوولان است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها مبلغ 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اجرای عملیات آبرسانی سیار به 20 روستای شهرستان در تابستان امسال خبر داد و در خصوص رفع همیشگی مشکل آب شرب سنقر نیز گفت: هم اکنون تصفیه خانه دائمی آب شرب در ضلع شمالی این شهر با 25 در صد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

1446/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا