گوناگون

توازن نسبی در تخصیص اعتبارات به شرکت‌های گاز کل کشور ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابراهیمی امروز در مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان در سنندج به بیان دلایل جابه جایی مدیران عامل شرکت‌های گاز استان ها پرداخت و بیان کرد: هدف مدیریت جدید بر این روال قرار گرفته که مدیران عاملی که بیش از شش سال سابقه مدیریتی در استان‌ها دارند بدون اینکه از گردونه مدیریت خارج شوند به صورت گردشی در استانی دیگر  تجربیات آنها مورد استفاده قرار داده شود.

ابراهیمی عنوان کرد: انتقال مدیران عامل از استانی به استان دیگر موجب می‌شود علاوه بربه کارگیری تجربیات گرانقدر آنها، اشتباهات صورت گرفته شده این مدیران در دوران مدیریت نیز دیگر تکرار نخواهد شد.

وی اظهارداشت: نیروهای توانمندی نیز در کردستان وجود داشت ولی به لحاظ گردش کاری که مدنظر قرار گرفت از این نیروها به کارگیری نشد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: مدیرعامل جدید شرکت گاز استان کردستان ،مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی بود و به دلیل اینکه این استان دارای شرایط مشابه کاری زیادی با کردستان است این فرد برگزیده شد.

ابراهیمی اظهارداشت: از آنجا که فعالیت‌های شرکت گاز تخصصی و فنی است لذا باید در این عرصه از مسائل گروهی و جناحی و فرقه ای پرهیز و کارها با صمیمیت، همدلی و همکاری پیگیری و اجرایی شود.

وی اظهارداشت: سال 86 شرایط سختی به لحاظ اینکه در بسیاری از استان ها شاهد قطعی گاز حتی تا یک ماه نیز بودیم، در کشور ایجاد شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: از سال 86 به بعد تاکنون اقدامات مطلوبی صورت گرفت تا تمامی کشور در زمان افت فشار گاز شرایط یکسانی داشته باشند.

ابراهیمی افزود: اکنون برای اجرایی کردن خط ابراهیم آباد تا سقز از سوی شرکت گاز تلاش ویژه‌ای در حال انجام است تا ذخیره مطلوبی برای سردشت و بانه در فصول سرد سال باشد.

وی اظهارداشت: بعد از سپری کردن شرایط دشوار سال 86 در این سال‌ها سردترین و سخت ترین زمستان مربوط به سال 92 بود که با تدابیر اندیشیده شده خوشبختانه شاهد قطعی بسیار کمی گاز در سطح کشور بودیم.

وی متوسط میزان مصرف گاز در یک خانوار را 100 مترمکعب در هفت ماهی که شرایط آب و هوایی گرم و معتدل است، ذکر کرد و افزود: در پنج ماه سرد سال مصرف گاز بسیار افزایش می یابد که باید در این دوره زمانی تلاش بیشتری برای بهینه سازی مصرف سوخت صورت گیرد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: امسال قرار شده برای هر شهرستانی به صورت مجزا بودجه تعریف شود تا توازن نسبی در کشور از این لحاظ ایجاد شود.

ابراهیمی عنوان کرد: کتابچه ای امسال تهیه و تدوین خواهد شد تا مدیران عامل  در راستای برنامه های تعیین شده حرکت کنند.

واریز بیش از 10 میلیارد تومان از سوی شرکت ملی گاز ایران به خزانه

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: بحث وصول مطالبات امسال به صورت جدی پیگیری می شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه از سال جاری درآمد حاصل از فروش گاز طبیعی به خزانه واریز نمی شود، بیان کرد: امسال  درآمد حاصل از فروش گاز به شرکت ملی گاز واریز می شود و این شرکت موظف است سهم خزانه را پرداخت کند.

وی میزان سهم تعیین شده ای که باید شرکت گاز به خزانه واریز کند را 10 هزار و 300 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: به ازای هر مترمکعب گاز 977 ریال باید شرکت گاز به خزانه پرداخت کند.

دراین مراسم ازیک دهه فعالیت محمد مهدی مهدوی در کردستان تقدیر و سید امیر رضوی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت گاز استان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا