گوناگون

مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی را در شرایط بسیار سختی برعهده گرفتم

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله خوشبختی بعداز ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره کل بنادر و دریانوردی اظهار داشت: طی این 11 ماهی که هدایت ادراه کل بنادر را بر عهده داشتم شاهد تلاش مضاعف همه همکارانم بوده و کارهای بسیار خوبی صورت گرفت است.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش همه کارکنان بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان ساخت: در این دوران، اگر عملکردی مثبت صورت گرفته، نقش من بسیار اندک بوده است.

مدیر سابق اداره کل بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در سال 92 شرایط ویژه ای در کشور حاکم بوده است، افزود: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری در آن برهه زمانی بدون توجه به آن شرایط سخت مسئولیت را بر عهده گرفته و تمام تلاشم را برای حفظ و پیشرفت این امانت دشوار انجام دادم.

وی تصریح کرد: در سال 92 به دلیل شرایط خاص اداره بندر و افزایش دوبرابری ترافیک، این شهر مستلزم ایجاد یک شرایط خوب و سعه صدر در میان همکاران من بود چرا که بوشهر نمی توانست این ترافیک سنگین را پذیرا باشد.

خوشبختی اظهار داشت: بوشهر توانایی آن را دارد که به جایگاه والایی در زمینه توسعه بیشتر بنادر و دریانوردی دست پیدا کرده و زمینه های خوبی برای این مهم برنامه ریزی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا