گوناگون

مخالفت صريح نماينده سنندج با انتصاب مديركل غيربومي براي اداره ارشاد كردستان

سالار مرادي در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به زمزمه هاي در خصوص انتصاب مدير كل غيربومي براي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كردستان اظهار داشت: من به عنوان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي مخالف انتصاب مدير كل غيربومي براي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كردستان هستم.

وي با اشاره به اينكه اعضاي مجمع نمايندگان مردم كردستان تاكنون چندين نفر را براي انتصاب به عنوان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي معرفي كرده اند و در اين زمينه پيگيري هاي مختلفي صورت گرفته است، افزود: متاسفانه مسئولان وزارت خانه به دنبال انتصاب مديركل غيربومي هستند.

نائب رئيس اول كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه كردستان استاني فرهنگي است و به همين دليل بايد مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديران ارشاد استان دغدغه حوزه فرهنگي داشته باشند، ادامه داد: انتصاب مدير فرهنگي بومي در كردستان يك انتظار به حق براي مردم اين استان به شمار مي رود.

وي ضمن تاكيد بر لزوم تجديد نظر براي انتصاب مدير غيربومي براي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان يادآور شد: توجه به دغدغه هاي مردم كردستان با توجه به ويژگي هاي فرهنگي اين استان يك نياز لازم و ضروري است و به همين دليل بايد فردي بومي و توانمند در عرصه فرهنگي منصوب شود.

وي گفت: انتصاب مدير كل غيربومي براي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان كاملا بر خلاف وعده هاي رئيس جمهور به مردم اين استان است و به همين دليل بايد اولويت به كارگيري مديران در كردستان با افراد بومي و نخبه خود استان باشد.

نماينده مردم شهرستان هاي سنندج، ديواندره و كامياران در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: متاسفانه در حال حاضر شماري از افراد غيربومي كردستان را به سكوي پرتابي براي مديريت هاي آينده خود تبديل كرده اند كه اين روند به هيچ عنوان شايسته كردستان با اين همه ظرفيت و توانمندي نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا