گوناگون

توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دنیا کم‌نظیر است

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی اردبیل گفت : توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دنیا کم‌نظیر و در منطقه بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن عاملی» نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه‌ی اردبیل با اشاره به ناکار کردن پهپاد اسرائیلی در ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دنیا کم‌نظیر و در منطقه بی‌نظیر دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درایت، قدرت و عزت این پهپاد جاسوسی اسرائیل را ناکار کرد.

عاملی با انتقاد شدید از سکوت سازمان ملل در این‌باره، تصریح کرد: حال اگر ایران این پهپاد را روانه اسرائیل می‌کرد، سازمان ملل و کشورهای غربی غوغای عظیمی به پا می‌کردند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان برخی مطالبات استان بر زمین ماند، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی به شدت دنبال آن هستند و من نیز در دیداری که با رئیس‌مجلس شورای اسلامی دارم خواستار ایجاد ردیف دائمی ویژه در بودجه برای استان می‌شوم.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان از سپری شدن روند طبیعی منطقه‌ی آزاد سرعین خبر داد و گفت: برخی متدینین استان از ایجاد منطقه‌ی آزاد در سرعین اظهار نگرانی می‌کنند که با ایجاد منطقه‌ی آزاد فساد و بی‌بندوباری در استان رواج یابد اما من اعلام می‌کنم منطقه آزاد به این معنا و مفهوم نیست، بلکه منطقه آزاد به معنای اختصاص تسهیلات ویژه به استان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان پیروزی غزه را مصداق وعده‌ی خداوند به مسلمانان برشمرد و تصریح کرد: اسرائیل و کشورهای پشت پرده که آمریکا، اروپا، مصر و عربستان بودند، شکست خوردند.

عاملی با بیان اینکه در این نبرد اخیر میان غزه و اسرائیل، نقطه ضعف اسرائیل کشف شد، خاطرنشان کرد: طبق وضعیت حاضر اسرائیل رفته رفته روبه افول می‌رود.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: طبق اعلام رسمی حماس پیروزی غزه مدیون حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا