گوناگون

آسمان ایران برای متجاوزان ناامن است

نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آسمان ایران هم‌چون راه‌های دریایی و زمینی برای متجاوزان و کشورهایی که قصد تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را دارند، ناامن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، آیت الله «محسن مجتهد شبستری» با اشاره به سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی توسط پدافند سپاه اظهار کرد: این اتفاق به جهانیان ثابت کرد که چشمان تیزبین فرزندان روح‌الله از آسمان کشور مراقبت می‌کند.

وی افزود: امریکا و اسرائیل در اقدام مشترکی می‌خواستند اوضاع هسته‌ای ایران در نطنز را جاسوسی کنند ولی با هوشیاری سپاهیان غیور این آرزو را به گور بردند.

وی با اشاره به پیروزی غزه در جنگ 50 روزه ادامه داد: اسرائیل و امریکا از جنگ 8 روزه، 22 روزه و 33 روزه عبرت نگرفتند و جنگی دیگر به راه انداختند که پس از گذشت 50 روز باردیگر شکست خوردند و مردم غزه همانند فولاد، مقاومت کردند و امید است این پیروزی مقدمه‌ای برای پیروزی نهایی باشد.

آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: اسرائیل و امریکا باید بدانند که حماس و مقاومت و جهاد اسلامی تا غاصبان را از سرزمین فلسطین بیرون نکشیده و قبله‌ی اول مسلمانان را آزاد نکنند از پا نمی‌نشینند.

نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با دولتمردان گفت: پرهیز از حاشیه‌سازی، پرهیز از دوقطبی کردن جامعه، عبور دولت از جناح‌بندی‌ها در مسائل سیاسی و رعایت سعه‌ی صدر و آرامش در قبال انتقادهای منصفانه از مهم‌ترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دولتمردان بود.

وی هم‌چنین با تبریک فرارسیدن دهه‌ی کرامت و روز دختر یادآور شد: دختران ایرانی باید درس حجاب و عفاف را از حضرت معصومه(س) فرا گرفته و این بزرگوار را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا