گوناگون

مسئولان زمینه را برای اجرای توصیه‌های رهبری فراهم کنند

نماینده‌ی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان در جلسات هیئت دولت با جدی گرفتن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب با بررسی کردن دقیق منویات زمینه را برای اجرا و عملیاتی کردن توصیه‌های رهبری فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قرشی»، امروز(جمعه هفتم شهریورماه) در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به دیدار اخیر کارگزاران دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در این دیدار رهبر انقلاب توصیه‌های مهمی برای موفقیت‌های دولت کردند و برای دولت‌مردان آرزوی موفقیت کردند و این توفیقی برای دولت است که رهبر جامعه اسلامی برای موفقیتشان دعا کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکنون در دیدارهایشان به نکات کلی اشاره می‌کردند اما در سال‌های اخیر بیش‌ترین تأکید بر روی مسائل جزیی است و همین امر باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: مسئولان باید در جلسات هیئت دولت با جدی گرفتن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب با بررسی کردن دقیق منویات زمینه را برای اجرا و عملیاتی کردن توصیه‌های رهبری فراهم کنند.

حجت‌الاسلام قرشی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار تأکید کردند که موضوع فتنه و سران فتنه خط قرمزهای انقلاب و نظام هستند و نباید کسانی که در جریان فتنه مملکت را به عرصه‌ی سقوط کشاندند در رأس امور و کارها قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه فراجناحی عمل کردن دولت توصیه مؤکد رهبر انقلاب به کارگزاران نظام است، ادامه داد: تلاش برای خدمت به مردم برای برطرف کردن مشکلات و اجرای عدالت اجتماعی در عرصه‌های مختلف با تکیه بر عمل به احکام اسلامی از توصیه‌های امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) درباره وظایف زمامداران است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، ایشان را الگویی کامل برای بانوان و دختران دانست و خاطرنشان کرد: زیارت‌نامه‌ی این بانوی بزرگوار که توسط برادر گرامی‌شان حضرت رضا(ع) تدوین شده است بیانگر جایگاه و منزلت بزرگ ایشان است که باید تحلیل و تبیین شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا