گوناگون

توزیع سهام عدالت کارگران از هفته دیگر آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امرالله عباسی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: تلاش داریم تا  اسناد و مدارک این سهم را  از هفته آینده بین کارگران توزیع نماییم .

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا در حوزه کار بین کارگر و کارفرما سازش بیشتری ایجاد کنیم، تصریح کرد: وجود قراردادهای موقت در محیط های کاری باعث پایین آمدن بهره وری در آن محیط ها شده است و وجود این قرارداد ها یکی از معضلات اصلی استان محسوب می شود.

عباسی افزود: یکی از سیاست های دولت توسعه بهره وری در محیط های کار است و با توسعه قرارداد های موقت نمی توانیم شاهد بهره وری باشیم چرا که کارگر هیچ گونه تعلق خاطری در محیط کار احساس نمی کند.

وی اظهار داشت: همچنین اینگونه قراردادها باعث می شود  تا خلاقیت ،نوآوری و انگیزه کاری در بین افراد از بین برود .

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه در استان به دنبال ایجاد قرارداد های دائم در واحدهای تولیدی و کاری هستیم، تصریح کرد: یکی از ملاک های ما برای ارائه تسهیلات به کارفرمایان قراردادهای کارگران آنها در نظر گرفته شده است و افرادی که تعداد کارگران بیمه شده و قرارداد دائم بیشتر باشد از تسهیلات بهتری برخوردار می شوند.

وی توسعه مرکز تحقیقات و حفاظت از بیماری های شغلی را یکی دیگر از برنامه های خود اعلام کرد، تاکید داشت: با تکمیل این مرکز در نظر داریم تا بیماری های محیط شغلی را بهتر بشناسیم و در جهت مهار آنها تلاش کنیم .

عباسی با بیان اینکه کارگران در همه عرصه ها توانسته اند پشتیبان ملت باشند، بیان داشت: نقش کارگران در همه عرصه ها بر کسی پوشیده نیست و توانسته  اند در همه دوران ها کشور را به سمت شکوفایی هدایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا