گوناگون

توقف ایرانجوان بوشهر مقابل نساجی مازندران/ فرار از شکست در دقیقه 90

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر دو تیم ایرانجوان بوشهر و نساجی امزندران به مصاف هم رفتند.

دو تیم در ابتدای بازی به محک زدن هم پرداختند و در نیمه اول بازی پایاپای را شاهد بودیم که در دقیقه ۳۰ این مسابقه تک گل تیم ایرانجوان بوشهر توسط امین مشایخ به ثمر رسید تا نیمه اول با برتری تیم میزبان به پایان برسد.

تیم نساجی هم که نمی خواست در این مسابقه بازنده باشد، در نیمه دوم حملات خود را بشتر کرد و توانست موقعیت هایی را روی دروازه ایرانجوان ایجاد کند ولی تیم ایرانجوان هم در چند صحنه فرصت هایی را داشت که اختلاف را بیشتر کند.

حسین پور امینی و حمیدرضا سلیمانی در نیمه دوم فرصت های خوبی را برای گلزنی به دست آوردند که گل دوم ایرانجوان را به ثمر برسانند ولی موفق به گشودن دروازه حریف نشدند.

در حالی که بازی رو به پایان بود، در دقیقه ۸۱ سید صابر میرقربانی با استفاده از غفلت بازیکنان ایرانجوان بازی را به تساوی کشاند و محمد قاسمی نژاد نیز در دقیقه ۸۴ موفق شد گل دوم تیم نساجی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۹۰ این مسابقه در حالی که تیم ایرانجوان میخواست حداقل امتیاز را از بازی خانگی خود بگیرد، حمیدرضا سلیمانی با یک شوت زیبا دروازه نساجی را باز کرد تا بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان برسد.

قضاوت این مسابقه را بابک وسیله‌بر با کمک‌های سجاد ساتوری، رضا قیم و هادی سلیمی بر عهده داشتند.

در حال حاضر تیم ایرانجوان بوشهر با پنج امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و تیم نساجی مازندران نیز با پنج امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا