گوناگون

همایش بسیج و رسانه در بوشهر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرمدل عصر شنبه در دومین نشست هماهنگی این همایش در سپاه استان اظهار داشت: رسانه ها نقش بسیار مهمی در نیای امروز دارند و دنیا نیز توجه خاصی به رسانه ها دارد.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب با استفاده از راهبردهای فرهنگی و جنگ نرم، اضافه کرد: باید برنامه ریزی مناسبی را برای مقابله با این راهبردهای دشمنان داشته باشیم.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار بسیج و رسانه و رسانه بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی، تاکید کرد: باید از ظرفیت های بسیج رسانه در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی به خوبی استفاده کنیم.

خرمدل در ادامه با اشاره به استفاده های متعدد دشمنان از ابزار رسانه برای مقابله با این نظام و انقلاب و دستاوردهای آن، تصریح کرد: رسانه ابزاری مناسب برای فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ ناب اسلامی در سرتاسر گیتی است.

وی در ادامه از برگزاری همایش بسیج و رسانه در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این همایش هشتم آذرماه امسال برگزار خواهد شد که برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری باکیفیت این برنامه صورت گرفته است.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری این همایش با محوریت روابط عمومی و همکاری بسیج رسانه، قرارگاه بصیرت سپاه و بسیج صدا و سیمای مرکز استان افزود: کمیته ها و کارگروه های تخصصی مربوطه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی، سیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، سیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره و بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی از کارگروه های این همایش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا