گوناگون

توقف نيجريه مقابل يونان در شب پيروزي بوسني

بوسني‌و هرزگوين در ديداري دوستانه موفق شد مکزيک را با نتيجه يک برصفر شکست دهد. نيجريه ديگر تيم همگروه ايران نيز برابر يونان به نتيجه اي بهتر از تساوي بدون گل دست نيافت.

تيم‌هاي حاضر در جام جهاني 2014 برزيل در آستانه آغاز اين رقابت‌ها در ديدارهايي دوستانه به مصاف حريفان خود رفتند تا آمادگي خودشان را قبل از آغاز اين رقابت‌ها محک بزنند.

بوسني‌و هرزگوين يکي از هم گروه هاي ايران در جام جهاني بامداد امروز موفق شد با يک گل مکزيک را شکست دهد تا نشان دهد از سطح آمادگي بالايي برخوردار است. تک گل اين ديدار را عزت هجروويچ در دقيقه 41 به ثمر رساند.

برزيل ميزبان جام جهاني نيز رد ديداري دوستانه موفق شد با نتيجه پرگل چهار بر صفر پاناما را شکست دهد . نيمار در دقيقه 26 اولين گل بازي را به ثمر رساند . در ادامه همکاري اسکار و دني آلوس باعث شد تا بازيکن بارسلونا گل دوم تيمش را به ثمر برساند. هالک در دقيقه 46 اختلاف را به سه رساند و ويليان هافبک چلسي موفق شد چهارمين گل تيمش را به ثمر برساند تا برزيل صاحب يک پيروزي روحيه‌بخش شود.

نيجريه ديگر هم گروه ايران نيز که در بازي قبلي خود برابر اسکاتلند به تساوي 2 بر 2 رسيده بود، اينبار برابر يونان با نتيجه تساوي بذدون گل متوقف شد.

*تابلوي نتايج

برزيل – 4 – پاناما صفر

سوئيس 2 – پرو صفر

چک يک – اتريش 2

يونان صفر – نيجريه صفر

مکزيک صفر – بوسني يک

در ادامه بازي هاي دوستانه ملي امشب و بامداد فردا نيز چند ديدار برگزار مي‌شود که برنامه آن به شرح زير است:

هلند – ولز

الجزاير – روماني

مجارستان – آلباني

ايتاليا – لوکزامبورگ

اکوادور – انگليس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا