Mihanpostپیشنهاد سردبیرمحيط زيست

تولد لاکپشت دو سر عجیب در شهرستان خاتم استان یزد !

تولد لاکپشت دو سر عجیب در شهرستان خاتم استان یزد در حالی این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است که تولد لاکپست دو سر تا به حال آن هم در نقاط مختلف دنیا اتفاقی عجیب نیست و موارد زیادی از این دست گزارش شده است که تصاویر آن در اینترنت توسط کاربران همیشه دست به دست شده است . در ادامه برای مشاهد تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

با این حال در یک اتفاقی جالب و نادر زیست محیطی، یک لاک پشت دو سر در روستای فتح آباد شهرستان خاتم استان یزد و در منزل شخصی بنام صابر افخمی متولد شده است که به گفته وی بطور همزمان، دو بچه لاک پشت درحالی که سر از تخم بیرون آوردند که یکی از آنها با یک سر و بطور کامل طبیعی و دیگری با یک بدن و دو سر متولد شده و اکنون نیز در سلامت کامل به سر می برد.

تولد لاکپشت دو سر عجیب در شهرستان خاتم استان یزد نیز مورد تایید رئیس اداره محیط زیست شهرستان خاتم قرار گرفته و مسئول گفته است که این لاک پشت مهمیزدار نام دارد و دارای لاک سخت و محکم، گنبدی شکل و پوشیده از صفحات شاخی بزرگ است .

البته باید گفت که تولد لاکپشت دو سر که بارها در نقاط مختلف دنیا دیده شده اصولا به خاطر جهش ژنتیکی است و جالب است بدانید که این نوع از لاکپشت گونه وحشی نیز دارد و فقط کسانی می توانند آن را در منزل آن نگهداری کنند که دارای مجوز قانونی باشند .

منبع : irna

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا