Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریگردشگری

نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها منتشر شد + دانلود

نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها در حالی توسط یک متخصص امنیت شبکه در قالب یک نقشه‌ای تعاملی ارائه شده است که در این نقشه اطلاعات لازم برای دسترسی رایگان به اینترنت در بسیاری از فرودگاه‌های جهان گردآوری شده و این نقشه در واقع اطلسی بزرگ برای کسانی است که در سال بارها در مسافرات به سر می برند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

با این حال اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که زیاد سفر می‌کنید و هر از گاهی سر از یکی از فرودگاه‌های جهان درمی‌آورید، حتما می‌دانید که یافتن – وای‌فای – و البته اینترنت رایگان به محض ورود به بسیاری از فرودگاه‌ها، کار آسانی نیست و گاهی هم به همین واسطه – نبود اینترنت – مشکلاتی نیز برای مسافران به وجود می آید.

نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها در واقع کار آنیل پولات، مسافر و متخصص امنیت است که حالا نقشه‌ای تعاملی از فرودگاههایی که اینترنت رایگان ارائه می دهند تهیه کرده که کار را برای مسافران از همیشه آسان‌تر می‌کند بلکه این نقشه حاوی اطلاعات شبکه‌های فرودگاه‌ها و رمز عبور آن ها برای استفاده رایگان کاربران است.

تاکنون اطلاعات نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاههای ۱۳۱ کشور جهان در این نقشه تعاملی ارائه شده، و حالا پایگاه داده یا همان بانک اطلاعاتی آن رو به توسعه است و به زودی همه فرودگاه‌های جهان را در بر خواهد گرفت.

نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها
نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها

با این حال باید گفت که اینترنت از حقوق اساسی بشر است و برای بسیاری از کسانی که همواره در سفر هستند، پرداخت هزینه‌های هنگفت اتصال به اینترنت به‌خصوص در فرودگاه‌های دنیا کار آسانی نیست. آنیل پولات، مبتکر طراح این نقشه تعاملی، بلاگر سفر است و متخصص امنیت. او در حال سفر به دور دنیاست و این فقط یکی از سرویس‌هایی است که برای تسهیل سفر به مخاطبانش ارائه کرده است.

آنیل پولات در معرفی نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها آورده که در شش سال گذشته مشغول سفر دور دنیا بوده و تا کنون ۸۰ کشور جهان را دیده است و همین امر باعث شده است که شیفته سفر، تکنولوژی و فرهنگ مردم نقاط مختلف دنیا شود.

نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها
متاسفانه نامی از فرودگاه های ایران در این نقشه جهانی وجود ندارد

جالب است بدانید که علائق و مهارت‌هایی آنیل پولات اراده دهنده نقشه جهانی اینترنت رایگان در فرودگاهها باعث شده است که از او یک “هکر سفر” بسازد چرا که آنیل پولات در کنار این کار بزرگ تاکنون چندین کتاب هم منتشر کرده که حاصل تجربه‌های ناب و پیوندی عمیق میان عرصه‌های مورد علاقه اوست.

برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور وای فای هر فرودگاه بر روی آن کلیک کنید

در برخی موارد اطلاعات تا حدی جزیی است که حتی می‌توانید ببینید برای دریافت سیگنال بهتر، بهتر است کجای فرودگاه باید جا خوش کنید و غرق دنیای آنلاین‌تان شوید و حتی این نقشه به صورت اپلیکیشن هم برای iOS (آی‌فون و آی‌پد) و هم برای اندروید ارائه شده است.

دانلود برای آی‌فون                     دانلود برای اندروید

منبع : mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا