گوناگون

تولیت آستان حضرت معصومه(س):رهبران هیچ کشوری به اندازه ایران عزت ندارند

81147179 5665671

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدمحمد سعیدیˈ عصر پنجشنبه در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قم افزود: وقتی از نظام جمهوری اسلامی تعبیر دولت کریمه می کنیم، یک واقعیت است چراکه در هیچ کجای دنیا مانند جمهوری اسلامی، رهبر، رییس جمهوری و دولتی با این عزتمندی سراغ نداریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در پرتو دین اسلام و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، عزت مضائف پیدا می کنیم و به همین دلیل است که حتی قدرت های بزرگ برای اینکه کارشان پیش برود ناچارند با هم بسازند ولی کشور ما اینگونه با عزت و اقتدار ایستاده و در جهان عزیز است.

امام جمعه موقت قم ابزار امیدواری کرد حضور مسوولان بلندپایه نظام و دیدار آنها با مراجع تقلید و بزرگان حوزه برای همیشه تداوم داشته باشد و پیوسته تذکرات و نصایح خیرخواهانه این بزرگان مورد توجه قرار گیرد.

سعیدی افزود: دولت و مسوولان ما راه را خوب انتخاب کرده اند چراکه هم سایه حضرت ولیعصر(عج) بر سر کشور ما است و هم از نعمت ولایت فقیه و مرجعیت بهره مند هستیم و باید قدردادن این فرصت و نعمت باشیم.

وی با اشاره به وضعیت شهر مقدس قم گفت: هر اندازه که مسوولان نسبت به تقویت و کمک به شهر قم اشتیاق نشان دهند بیشتر در ثواب نشر پیام انقلاب، امام راحل و شهدا به سراسر جهان شریک هستند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات روز پنجشنبه با سفر به شهر مقدس قم با شماری از علما و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد. ک/3

7401 / 553 ** شبس 1551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا