گوناگون

تولیدکننده فرآورده لبنی غیر استاندارد در گلستان محکوم شد

مسوول روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان از محکومیت یک تولیدکننده فرآورده لبنی غیراستاندارد در استان از سوی محاکم قضائی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،”فرشته سلطانی”، گفت: بر حسب نتیجه آزمون ارائه شده از سوی استاندارد گلستان که وضعیت میکروبی دو مورد از نمونه‌های یک واحد تولیدی را بحرانی نشان می‌داد بنا به تصمیمات کمیسیون ماده 19، موضوع تولید و توزیع فرآورده لبنی با کیفیت پایین‌تر از استاندارد به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی افزود: مرجع قضائی پس از بررسی قرائن و مدارک موجود، بزه انتسابی را محرز دانست و حسب ماده 9 قانون سازمان ملی استاندارد ایران، این تولیدکننده را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

وی هم چنین با اشاره به صدور اولین پروانه استاندارد برای غلات صبحانه در گلستان، اظهار کرد: این پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده غلات صبحانه در انطباق با استاندارد ملی شماره 13577 در استان صادر شد.

وی افزود: به دنبال اجرای فاز اول قانون ارتقاء کیفی تولیدات صنعتی و اجباری شدن استاندارد بسیاری از تولیدات، برای اولین بار در استان گلستان شرکت شهاب انرژی صبح موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده غلات صبحانه شد.

این شرکت که در شهرک صنعتی علی آبادکتول واقع شده، تولیدکننده غلات صبحانه و انواع غلات پرک شده و پوست کنده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا