گوناگون

دولت یازدهم نظر مساعدی به اهل رسانه دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این استان، گفت: استان سمنان، سزاور توسعه بیشتر است و این استان در همه بخش‌ها بواسطه ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه‌اش شایسته شکوفایی و توسعه همه‌جانبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سمنان، محمد صارمی‌زاده، شب گذشته در گردهمایی بزرگ خبرنگاران استان سمنان در دامغان افزود: استان سمنان در همه بخش‌ها از ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های بسیاری برخوردار است و اهل رسانه با معرفی و شناساندن این ظرفیت‌ها و همچنین بیان نقاط قوت و ضعف می‌توانند در توسعه بیشتر این استان نقش‌آفرینی کنند.

وی از سمنان به‌عنوان استانی پویا و رو به توسعه یاد کرد و افزود: وحدت اهالی رسانه و صاحبان اندیشه و قلم می‌تواند در تسریع حرکت در مسیر توسعه، موثر باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در دوران معاصر، خبر و آگاهی را از نیازهای بشری ارزیابی و تصریح کرد: از آنجا که خبرنگاران همچون انبیاء الهی که حاملان پیام‌های الهی بوده و باید واجد ویژگی‌هایی باشند، حامل پیام و خبری هستند، خبرنگاران نیز باید واجد ویژگی‌ها و خصوصیاتی باشند که امانتداری، صداقت و مهمتر از همه شجاعت از جمله آنها است.

اهل رسانه از اثرگذارترین اقشار جامعه‌اند

صارمی‌زاده، با بیان اینکه اهل رسانه از اثرگذارترین اقشار جامعه‌اند، یادآور شد: خبرنگاران بواسطه میزان اثرگذاری شان باید مطمئن‌ترین افراد باشند چرا که خبر و فعالیت‌های رسانه‌ای در عصر اطلاعات، پیامدهایی را به دنبال دارد که می‌تواند در جامعه تعیین کننده باشد و از همین رو است که خبرنگاران باید از مولفه”شجاعت” برخوردار باشند.

وی شجاعت در بیان واقعیت‌ها را از الزامات فعالیت خبری دانست و بر حفظ مصالح مردم و نظام تاکید کرد و ادامه داد: مطالبه خبرنگاران باید با همدلی و تلاش برای حفظ وحدت و یکپارچگی همراه باشد.

صارمی‌زاده اضافه کرد: ماحصل نقش و تلاش مردم، مسئولان و خبرنگاران باید به توسعه و رشد استان و کشور بیانجامد.

دولت یازدهم نظر مساعدی به اهل رسانه دارد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان با اذعان به اینکه رسانه‌ها همواره در معرض ارزیابی قرار دارند، افزود: کار خبرنگاری، کاری سخت و طاقت‌فرسا است و امکان دارد خبرنگاران با بی‌مهری‌هایی نیز مواجه شوند اما این مسائل نباید مانع از انجام رسالت بزرگی باشد که بر دوش اهل رسانه است، این راه، راه دشور اما پرافتخاری است.

صارمی‌زاده بر همراهی و پاسخگویی مسئولان استان به اصحاب رسانه تاکید کرد و با بیان اینکه دولت یازدهم نظر مساعدی به اهل رسانه دارد، گفت: دغدغه رسانه‌ها باید کمک به دولت و مشارکت در ساخت و آبادی کشور و استان باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا