گوناگون

ورود جهاد دانشگاهی به همه‌ی حوزه‌ها به دور از افراط و تفریط

سرپرست جهاد‌ دانشگاهی خراسان‌جنوبی با اشاره به تعهد جهاد دانشگاهی به اهداف ترسیم شده، تصریح کرد: این نهاد به دور از هرگونه افراط و تفریط در همه‌ی حوزه‌ها به بهترین شکل وارد شده است.

«محمدقادر قادری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی فرزند انقلاب است که با رویکرد خاص به صحنه آمد و تاکنون نیز با سربلندی ماندگار شده است.

وی انجام پروژه‌های تحقیقاتی بنیادین در کشور را مرهون تلاش جهادگران جهاد دانشگاهی دانست و افزود: فعالیت‌های پژوهشکده‌ی رویان جهاد دانشگاهی امروزه در سطح ملی و بین‌المللی باعث افتخارآفرینی زیادی برای کشور بوده است.

سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی ادامه داد: جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی نیز با رسالتی که بر دوش دارد از همه‌ی توان مجموعه در مسیر توسعه استان و خدمت به مردم منطقه گام بر می‌دارد.

قادری با اشاره به ظرفیت‌های عظیم جهاددانشگاهی گفت: امید می‌رود با امکان‌سنجی‌های متکی بر کار کارشناسی بتوانیم در آینده این ظرفیت‌ها را برای اتصال جامعه به دانشگاه و صنعت به کار گیریم.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای بیش از پیش جایگاه جهاد دانشگاهی در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: درصددیم تا با استفاده‌ی حداکثری از توان نخبگان و نیروهای توانمند استانی، خراسان‌جنوبی را به غنای علمی، پژوهشی و فرهنگی برسانیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا