گوناگون

تولید خودرو 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت

81157656 5683801

به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، ساسان قربانی در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری خودرو که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکت های خودروسازی و معاونان وزیر و انجمن خودروسازان و قطعه سازان تشکیل شد، گفت: طبق آمار موجود، برنامه ریزی ها در ماههای گذشته نتیجه داده و مقرر شده افزایش تولید با برنامه های ضربتی که شرکت های خودروسازی خواهند داشت در ماه های بعد تداوم یابد.

وی افزود: از سوی دیگر مقرر شد در جهت تنظیم بازار و پاسخ به نیازهای مردم، حداقل 20 درصد تولید کارخانه ها به صورت تحویل فوری صورت بپذیرد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو ادامه داد: روش های جلوگیری از تصادفات جاده ای موضوعی بود که مطرح و قرار شد آموزش رانندگان و آشنایی کامل آنها با ویژگی خودرو در دستور کار شرکت های تولیدکننده خودروهای سنگین یعنی اتوبوس و کامیون قرار بگیرد.

قربانی افزود: در این نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ایجاد یک مرکز آزمون جاده ای تاکید کرد و مقرر شد که ایجاد این مرکز سریعا با همکاری شرکت های خودروسازی و کلیه سهامداران مرکز با هدف ارتقا کیفیت خودروهای داخلی و همین طور کمک به طراحی محصولات جدید و آزمون آنها و در نهایت ارایه خدمات در سطح بین المللی دنبال شود.

به گفته وی، با ایجاد این مرکز خودروهای تولید داخل و خودروهای وارداتی در این مرکز مورد آزمون قرار می گیرند تا از کیفیت لازم برخوردار باشند.

اقتصام (1)1574**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا