گوناگون

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی به کار خود پایان داد

81157712 5683745

به گزارش ایرنا، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «گسترش دیپلماسی انرژی و تقویت تولید داخلی» از 16 تا 19 اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد.

این نمایشگاه با مشارکت 1800 شرکت فعال داخلی و خارجی در حوزه نفت و انرژی از 33 کشور جهان، در 16 اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد.

شرکت های خارجی از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استقبال خوبی کردند به طوری که 600 شرکت خارجی از 32 کشور جهان در نمایشگاه حضور یافتند.

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تنها 195 شرکت از 15 کشور حضور داشتند که حضور گسترده در این دوره نشان دهنده موفقیت رویکرد دولت تدبیر و امید در جذب شرکت های بین المللی برای حضور در ایران است.

انگلیس، استرالیا، اتریش، آلمان، بلژیک، آلبانی، الجزایر، کانادا، آمریکا، چین، فرانسه، هند، هنگ کنگ، عراق، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی، مالزی، لهستان، رومانی، روسیه، سنگاپور، اسپانیا، سوئیس، تایوان، تایلند، ترکیه، امارات متحده عربی، اوکراین و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که توانمندی های خود را در این دوره از نمایشگاه در معرض دید کارشناسان صنعت نفت قرار دادند.

همچنین در این دوره از نمایشگاه، یک هزار و 200 شرکت داخلی شرکت کردند، در حالی که در نمایشگاه هجدهم ٨٥٠ شرکت داخلی شرکت داشتند.

اقتصام(2)2022**1558

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا