گوناگون

تیم فوتبال ایران‌جوان خورموج مغلوب خیبر خرم‌آباد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست باشگاه ایرانجوان خورموج پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:بازی امروز خارج از خانه برگزار می شد واز اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود و ما اگر می خواستیم صعودمان به لیگ دو راحتر کنیم نیاز مبرم به هر سه امتیاز آن داشتیم.

حامد منفرد افزود:بازیکنان ما علی رغم تلاش زیاد که داشتند یکی از روزهای بدشان بود و نتوانستند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

منفرد خاطر نشان کرد:با وجود حملاتی که تیم ما روی دروازه حریف تدارک دید ولی در دقیقه76 دروازه ما باز شد و همین تک گل کافی بود تا تیم ما در این بازی شکست بخورد.

وی اضافه کرد: این برد را به تیم خوب خیبر خرم آباد و مردم آن شهر تبریک می‌گوئیم و امیدواریم در بازی آخر بتوانیم با شکست نماینده شیراز به لیگ دو یا پلی آف صعود کنیم.

منفرد اضافه کرد:اگر می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم باید با تمام تلاش و وجود در بازی بعد حضور پیدا کنیم تا بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب نمائیم.

وی تصریح کرد:من به بازیکنان ایمان واعتقاد دارم و قطعا با دعای خیر مردم و تشویق های تماشاگران خونگرم خورموجی ما در بازی هفته آینده پیروز میدان خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا