گوناگون

رسالت سپاه تربیت نیروها مومن و ولایت مدار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: در حال حاضر سپاه به عنوان نهادی مردمی است که سالم ترین فضای داخل کشور را بر عهده دارد.

وی با اشاره به این مطلب که  سپاه در بعد تربیت نیروی مومن، ولایت مدار و با تقوا، بسیار خوب عمل کرده است، افزود: تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان اتحاد و برادری است که به شکر خدا سپاه در این خصوص بسیار خوب عمل کرده است.

نماینده ولی فقه در استان کردستان بیان کرد: سپاه نهاد انقلابی است که امام (ره) در راستای تحکیم ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب راه اندازی کرد.

حجت الاسلام شاهرودی یادآور شد: هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای ترویج آثار شهید مطهری  است و مربیان عقیدتی سیاسی باید برای جلوگیری از خرافه ها در دین نسبت به معرفی آثار شهید مطهری تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: شهید مطهری یکی از بارزترین شخصیت های علمی و فرهنگی است که موفقیت های پی در پی در جهات مختلف به دست آورد و سرآمد متفکران و اندیشمندان در حوزه علوم اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهید مطهری از جمله شخصیت هایی بودند که با شجاعت خودشان با تمام وجود به خدمت برای دین پرداختند و امام خمینی (ره) در مورد ایشان فرموده اند شهید مطهری در طهارت روح و تقویت ایمان بی نظیر بود.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی  اظهار داشت: تنها راه مقابله با شبیخون فرهنگی و هجمه دشمنان اجرای برنامه های عملیاتی و مدون است و جای تاسف است که اصل موضوع را بحث می کنیم ولی کار اجرایی تاثیرگذاری صورت نمی گیرد.

وی در پايان سخنان خود در اين جلسه افزود: باید اولویت کاری سپاه بصیرت افزایی و ارائه برنامه های متناسب با نیاز جوانان در جامعه باشد تا زمینه سوء استفاده دشمنان اسلام و نظام فراهم نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا