گوناگون

تیم ماهان تندیس قم برابر شهروند ساری به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در مسابقه‌ای که عصر جمعه در سالن 2000 نفری ورزشگاه شهید حیدریان قمی و با استقبال تماشاگران قمی برگزار شد تیم ماهان تندیس موفق شد با ارائه یک بازی هجومی و تماشاگرپسند حریف خود را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد.

در این مسابقه تیم ماهان تندیس قم در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد و موقعیت های گلزنی بیشتری نیز خلق کرد که هیچ یک تبدیل به گل نشد.

در این نیمه مهدی زاهدی به همراه بازیکن حریف برای ماهان تندیس گلزنی کردند و زاهدی در آغاز نیمه دوم گل سوم ماهان تندیس را وارد دروازه شهروند ساری کرد.

سپس نوبت به علیرضا وفایی رسید تا با ضربه ای تماشایی گل چهارم ماهان را وارد دروازه حریف کند اما شهروند ساری هم بیکار ننشست و گل دوم را به ثمر رساند.

لحظاتی بعد ماهان تندیس با شوت دیدنی علیرضا وفایی گل پنجم را هم وارد دروازه شهروند کرد تا سالن شهید حیدریان را به وجد آورد اما این پایان کار نبود و شهروند به گل سوم هم رسید تا این مسابقه با نتیجه 5 بر 3 به سود ماهان پایان یابد.

تیم ماهان تندیس قم که پیش از این با 6 برد صدرنشین لیگ برتر فوتسال بود با کسب یک پیروزی دیگر صدرنشینی خود را تثبیت نمود و با 17 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

این در حالی است که تیم های مس سونگون ، دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان از تعقیب کنندگان ماهان تندیس در صدر جدول به شمار می روند.

شهروند ساری نیز با این شکست در حسرت پیروزی باقی ماند و با 3 امتیاز در جمع فانوس به دستان قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا