گوناگون

ثبت دومین شکست متوالی تیم هندبال صبا در لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کریمی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت صبا در لیگ برتر هندبال کشور اظهار داشت: در مسابقات برگزار شده از هفته دوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، غروب دیروز تیم هندبال صبای قم در تهران برابر نیروی زمینی تهران بازنده شد تا بدون امتیاز بماند.

وی گفت: شاگردان امیرحسین صفوی که در نخستین دیدار خود در گچساران برابر نفت و گار این شهر شکست خوردند در این مسابقه برای جبران مافات به میدان رفتند اما با شکست با اختلاف یک گل، نتوانستند امتیازی از این مسابقه کسب کنند.

سرپرست تیم هندبال صبای قم افزود: در این بازی تیم صبای قم در پایان با نتیجه 33 بر 32 به نیروی زمینی باخت تا برای دومین بار متوالی در لیگ برتر هندبال طعم شکست را بچشد در حالی که صبا فصل گذشته موفق به شکست تیم نیروی زمینی شده بود.

کریمی بیان داشت: صبا در شرایطی برابر نیروی زمینی با اختلاف یک گل بازنده شد که 3 بازیکن اصلی و تاثیر گذار خود را در این مسابقه در اختیار نداشت.

وی عنوان کرد: دیدار قبلی صبای قم برابر نفت و گاز گچساران با پیروزی 35 بر 27 نفت و گاز به انتها رسید و حالا صبا با دو شکست در جمع تیم های انتهای جدول قرار دارد.

سرپرست تیم هندبال صبای قم تصریح کرد: بر اساس برنامه فدراسیون هندبال، صبا در سومین دیدار خود در حالی باید برابر تیم تازه وارد منیزیم فردوس مسابقه دهد  که این مسابقه، سومین مسابقه پی در پی صبا در خارج از خانه است و نشانگر برنامه ریزی نامطلوب فدراسیون هندبال است.

کریمی خاطرنشان کرد: فدراسیون هندبال پیش از این اعلام کرده بود که لیگ برتر با حضور 12 تیم برگزار می شود اما در اقدامی ناگهانی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال، تیم های ثامن الحجج سبزوار و ثامن الحجج مشهد بار دیگر به جمع لیگ برتری ها پیوستند و با این وصف، هنوز مشخص نیست چند تیم به دسته اول سقوط می کنند.

وی گفت: صبا فصل گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر هندبال کشور شرکت کرد و در شرایطی فصل را با مربیگری ناصر فلسفی به پایان برد که توانست بالاتر از تیم کاسپین قزوین ، قرار گرفته و از خود را از سقوط به دسته اول برهاند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا